  • 21. Data: 2009-04-08 12:42:41
    Temat: Re: Szukam fociarza na ślub, 2.05, Pułtusk
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jeśli masz 2000pln na fotki do wydania od ręki to zazdroszczę...

    Ja nie chce fotek, ani nawet wesela - do szczescia nie sa potrzebne :)

    Ile ich kosztuje wesele? Maja na to pieniadze?

    Piszesz "trudna sytuacja zmusiła do cięcia kosztów uroczystości".

    Jesli ma sie _trudna_sytuacje_ trzeba byc IDIOTA zeby wydawac
    kase na organizowanie wesela.

    Slub mozna wziasc w pozyczonym garniturze (jesli juz ktos
    naprawde bez slubu nie umie zyc) a swiadkow zaprosic na pizze.
    I zyc dlugo i szczesliwie...

  • 22. Data: 2009-04-08 12:48:29
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):
    > Slub mozna wziasc w pozyczonym garniturze (jesli juz ktos
    > naprawde bez slubu nie umie zyc) a swiadkow zaprosic na pizze.
    > I zyc dlugo i szczesliwie...

    ...a 1000PLN na fociarza musi być!!
    ;-)

    --
    Mirek

  • 23. Data: 2009-04-08 12:48:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    freegirl pisze:

    > Jeśli masz 2000pln na fotki do wydania od ręki to zazdroszczę...

    Na fotki to pewnie nikt nie ma, ale bywają tu na grupie fotografowie,
    którzy za taką sesję weselną biorą grube tysiące i nie są to "fotki"
    tylko porządne, często bardzo dobre fotografie. A to robi różnicę. Jest
    tu też parę osób, które dorywczo robią zdjęcia ślubne i też nie są to
    "fotki" a dobre zdjęcia.
    Wyśmianie twojej propozycji było jak najbardziej nie na miejscu. Podałaś
    na jakich warunkach mają być zrobione te zdjęcia i to jest OK. Komuś nie
    odpowiadają te warunki, to się nie odezwie. Nie podałaś jeszcze drugiej
    najważniejszej części - wymagań w stosunku do fotografa. Wtedy okazałoby
    się, czy twoja propozycja jest niedorzeczna, czy wręcz przeciwnie.

    Masz miesiąc. Sądzę, że znajdzie się ktoś chętny, kto po dogadaniu
    warunków zgodzi się na zrobienie zdjęć jako próby dla siebie przed
    wejściem w ten biznes.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2009-04-08 12:57:07
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ...a 1000PLN na fociarza musi być!!
    > ;-)

    No bo co by sasiedzi, rodzina, reporter TVNu powiedzieli ;)

  • 25. Data: 2009-04-08 15:16:59
    Od: "Archie" <n...@p...com>

    >A co do złośliwości niektórych, to życzę Wam takiej samej ilości
    >negatywnych komentarzy/emocji kierowanych w waszą stronę... Jesli nie
    >macie gdzie wyładować frustracji, to może jakieś ćwiczenia
    >fizyczne...? Naprawdę żal, kiedy na grupach tematycznych tacy ludzie
    >odreagowują swoje życiowe niepowodzenia...

    W jakiej branzy pracujesz?

    --
    serdecznie pozdrawiam!
    Piotr "Archie" Poloczanski

  • 26. Data: 2009-04-08 15:31:04
    Od: miklo <m...@g...com>

    Dnia 08-04-2009 o 14:42:41 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Slub mozna wziasc w pozyczonym garniturze (jesli juz ktos
    > naprawde bez slubu nie umie zyc) a swiadkow zaprosic na pizze.
    > I zyc dlugo i szczesliwie...

    Qba. Sorry, ale nieco chrzanisz. Dla babci to może być ważne wydarzenie. A
    owa babcia na przykład mieszka 200km od tego miejsca i obiad by się jakiś
    zdał. Takich osób w najbliższej rodzinie zbierze się 10 + ich partnerzy i
    przeciętne mieszkanie robi się za małe. I nie ma wielkiego wesela, a
    zwykły obiad. Nic nadzwyczajnego. Dobierasz argumenty na siłę nie znając
    sytuacji i okoliczności. Nieco powściągliwości może co? :-)

    --
    pozdrawiam,
    miklo

  • 27. Data: 2009-04-08 15:34:26
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > W jakiej branzy pracujesz?

    nie, nie jestem psychologiem...
    Po więcej informacji jeśli jesteś ciekawy zapraszam na prv...

  • 28. Data: 2009-04-08 15:46:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > nie ma wielkiego wesela, a zwykły obiad. Nic nadzwyczajnego.
    > Dobierasz argumenty na siłę nie znając sytuacji i okoliczności. Nieco

    Wlasnie, w wydatkach ;)

    Albo sie ma "trudna sytuacje" wtedy nie organizuje sie wesela
    za ostatnie pieniadze, albo sie szuka losia, ktory zrobi darnowe foty.
    Tylko po co wtedy pisac o jakis problemach?

  • 29. Data: 2009-04-08 16:12:33
    Od: freegirl <f...@o...pl>

    > Albo sie ma "trudna sytuacje" wtedy nie organizuje sie wesela
    > za ostatnie pieniadze, albo sie szuka losia, ktory zrobi darnowe foty.
    > Tylko po co wtedy pisac o jakis problemach?

    Wybacz, ale jeśli dla kogoś ślub jest ważny, to najpierw myśli o tym,
    żeby jakoś rodzinę ugościć, tradycję zachować, a dopiero na końcu o
    tym, żeby płacić grubą kasę za wodzireja, dj'a, kamerzystę i
    fotografa... Z drugiej strony chce się mieć pamiątki ze ślubu, a im
    ładniejsze, tym sąsiadki i dziennikarze tvn'u bardziej zachwyceni...
    I naprawdę, nie umniejszając niczyjej pracy, bo niektórzy robią
    przepiękne zdjęcia ślubne i wiem, że to nie jest po prostu naciśnięcie
    migawk a lata doświadczenia i nauki... I wiem, że zarabia się na
    odbitkach i eksploatacji sprzetu, a na kompozycji, pomyśle i wiedzy o
    świetle itp... A w każdym razie powinno...
    Jeśli ktoś chce robić tylko za pieniążki, jego prawo...

  • 30. Data: 2009-04-08 17:26:40
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

[...]
    ______________

    To Twoj slub czy ich ? Nie laska popytac wsrod znajomych i
    poszukac kogos na wlasna reke? Zamiast wysylac adwokata
    na zebry ? Trzeba az cala Polske o trudnej sytuacji mlodej pary
    przy jednoczesnym organizowaniu imprezy za xxx zlotych
    informowac?
    Czesciwo zgodze sie z uwagami Kuby chociaz sa niepopularne :)
    Poza tym mozna ugosci rodzine w domu. Opcji jest wiele.
    Mozna nie miec perfekt zdjec skoro slub jest najwazniejszy
    i zrobic sobie je we wlasnym zakresie. Slabo to wyglada i jeszcze
    ten trefny termin.

    Roger