  • 141. Data: 2011-07-07 23:40:43
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > ...który nas nie dotyczył, bo siedzieliśmy po peleryną komuchów?

    Blisko. Ale nie bezpośrednio.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 142. Data: 2011-07-07 23:43:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > Bzdurą jest, że przez 50 lat, gdy reszta budowała DROGI zgodnie ze
    > wzrastającą liczbą pojazdów, to my staliśmy w miejscu?

    Reszta to znaczy kto? Bo Czesi budowali dopiero wtedy, jak my się o
    aborcję kłóciliśmy zamiast budować. Słowacja dawno w strefie euro a u
    nas temat aborcji znów na tapecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 143. Data: 2011-07-07 23:44:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A kapelusznikiem jest dla Ciebie kazdy, kto nie wisi na zderzaku innym,
    > nie
    > wpycha sie na trzeciego, nie wymusza i nie pedzi 90 na godzine w terenie
    > zabudowanym.

    Żadna z w/w pierdół nie stanowi dokładnie o niczym.
    Prędzej kretyńska wiara w kretyńskie limity i zamiłowanie do utrudniania
    życia innym na drodze i grupie.

  • 144. Data: 2011-07-07 23:44:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    > Dożyjesz...

    Założysz się z moją rodziną? ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 145. Data: 2011-07-07 23:46:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Reszta to znaczy kto? Bo Czesi budowali dopiero wtedy, jak my się o
    > aborcję kłóciliśmy zamiast budować.

    Chorwaci zaczęli jeszcze później, bo za czasów kłótni o aborcję to oni
    jeszcze wojnę o kraj toczyli, a i tak nakrywają nas czapką.

    >Słowacja dawno w strefie euro a u
    > nas temat aborcji znów na tapecie.

    Z drugiej strony całe szczęście że i nam się nie udało do tego euro, bo
    mielibyśmy ciężko jak oni z tego powodu.

  • 146. Data: 2011-07-07 23:48:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2011 23:44:29 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Żadna z w/w pierdół nie stanowi dokładnie o niczym.
    > Prędzej kretyńska wiara w kretyńskie limity i zamiłowanie do utrudniania
    > życia innym na drodze i grupie.

    No to wlasnie probuje sie od Ciebie dowiedziec, jak definiujesz zachowanie
    tego mitycznego potwora, zwanego kapelusznikiem. Bo poki co wyglada, ze
    zaleznie od widzimisie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 147. Data: 2011-07-07 23:57:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Założysz się z moją rodziną? ;P

    Sam se wykup ubezpieczenie na wypadek śmierci ;-P

    A tak serio: wydaje mi się, że ostre i (dość) automatyczne karanie
    kierowców nadejdzie szybko, bardzo szybko.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 148. Data: 2011-07-08 00:47:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    > Sam se wykup ubezpieczenie na wypadek śmierci ;-P
    > A tak serio: wydaje mi się, że ostre i (dość) automatyczne karanie
    > kierowców nadejdzie szybko, bardzo szybko.

    Wierzysz w zwycięstwo PiSu? Po moim trupie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 149. Data: 2011-07-08 08:13:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Wierzysz w zwycięstwo PiSu? Po moim trupie...

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Miliony-na-nowe-fo
    toradary,wid,12947230,wiadomosc.html?ticaid=1c9f8
    To tylko jeden przypadek z czasów rządów kolesia głoszącego "tylko
    facet bez prawa jazdy może wydawać pieniądze na fotoradary".
    To PO wprowadza ten zamordyzm przed którym ostrzegało w kampanii :)
    (ale tutaj nie gadajmy więcej o polityce)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 150. Data: 2011-07-08 09:17:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to wlasnie probuje sie od Ciebie dowiedziec, jak definiujesz zachowanie
    > tego mitycznego potwora, zwanego kapelusznikiem. Bo poki co wyglada, ze
    > zaleznie od widzimisie.

    No to się dowiedziałeś, więc po co jeszcze to ciągniesz?