  • 1. Data: 2011-07-06 19:39:08
    Temat: Wlaczenie sie sprezarki klimy - czujecie pod butem?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-07-06 19:59:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-06 19:39, Dysiek pisze:

    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Nie drażnij lwa. Ja przy wyprzedzaniu "nie marudera" klime
    wyłączam :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-06 20:17:59
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.
    >
    > Dysiek

    Pewnie to kwestia jak mocny silnik.
    Np w Bipper po wlaczeniu klimy ledwo jezdzi.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2011-07-06 20:20:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    a to już zależy jaki masz samochód.

    W mocnych autach tego nie odczujesz, w słabych możesz.

    Może moje TDI mocne, jak na te czasy, nie jest - ale z klimą czy bez jedzie
    praktycznie tak samo. Megane 1,6 już czuć.
    Sęk w tym, ze kiedyś w Omedze 3,0 (211KM) włączenie klimy bylo czuć dość
    wyraźnie, wiec albo byl uszkodzony kompresor (mimo, ze działał i jedziłem
    nią 1,5roku) albo zależy to od konstrukcji klimatyzacji.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-07-06 20:22:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Dysiek w <news:iv26ju$m72$1@inews.gazeta.pl>:

    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?

    Nie.

    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Spadek z ilu KM do ilu KM?

    Dla uściślenia -- rzadko mi się zdarza cisnąć 6000+ obrotów/min, ale wtedy
    sprężarka sie po prostu nie włącza, ale to można odczuć dopiero po kilku
    minutach

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-07-06 20:46:47
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-07-06 19:39, Dysiek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Nie czuję momentu włączenia, natomiast czuję, kiedy jest włączona.
    Spadek mocy nieduży, ale odczuwalny. Focus I Kombi benzyna 1,6.

    Piotr

  • 7. Data: 2011-07-06 20:49:08
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 6 Lip, 19:39, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.
    >
    > Dysiek

    W Lagunie I 1.8 90KM na monowtrysku załączenie się klimy potrafiło
    mocno pokrzyżować manewr wyprzedzania.

  • 8. Data: 2011-07-06 20:50:32
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    minimalny? u mnie u mnie to czuć jakbym przyczepę holował ;-)

    brat

  • 9. Data: 2011-07-06 20:55:02
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2011 19:39:08 +0200, Dysiek napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Ja nie odczuwam żadnych złych dolegliwości (Mondeo MK III czy AR 159)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-07-06 21:08:58
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 19:39, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Czy czujecie w swoich autach podczas jazdy, ze wlacza sie sprezarka klimy?
    > Chodzi mi o ten minimalny spadek mocy.

    Ja nie czuję. Mnie bardziej hamuje wysokość budy i masa auta.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi