  • 1. Data: 2011-07-06 17:42:27
    Temat: szczecin-police pomoc
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    witam
    potrzebuje pomocy w odebraniu przyczepy campingowej z polic, ja moge
    odebrac dopiero w przyszlym tygodniu, a gosc sie piekli. Trzebaby ja
    odebrac, zaplacic (kase przesylam na konto) i odstawic gdziekolwiek
    bedzie bezpieczna.
    Prosba wylacznie dla starszych i znanych pms'owiczow.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-07-06 23:17:18
    Temat: Re: szczecin-police pomoc
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpieczna.
    > Prosba wylacznie dla starszych i znanych pms'owiczow.

    jak znajdziesz miejsce, moge ją przeciągnąć moją Vectrą

    Jacek