  • 1. Data: 2011-07-06 17:09:29
    Temat: Ferrari na Puławskiej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.tvn24.pl/12690,1709566,0,1,9-wrzesnia-rus
    za-proces-dziennikarza,wiadomosc.html

    "Pierwsza rozprawa Macieja Z. odbędzie się 9 września. Dziennikarz
    motoryzacyjny jest oskarżony o nieumyślne spowodowanie wypadku drogowego
    ze skutkiem śmiertelnym. Trzy lata temu w wypadku ferrari, którym według
    policji kierował Maciej Z., zginął jego kolega z "Super Expressu"."

    Jednak nie odpuszczają.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-06 17:46:54
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2011-07-06 17:09, DoQ pisze:

    > Jednak nie odpuszczają.

    A co? Mają odpuścić tylko dlatego, że buźka celebryty, tatuś w radyjku i
    że to było tak dawno, że wszyscy zapomnieli?

    R.

  • 3. Data: 2011-07-06 18:02:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-06 17:46, rafikx pisze:

    > A co? Mają odpuścić tylko dlatego, że buźka celebryty, tatuś w radyjku i
    > że to było tak dawno, że wszyscy zapomnieli?

    No właśnie - wręcz przeciwnie, ale czego tu się spodziewać w sezonie
    ogórkowym...

  • 4. Data: 2011-07-06 18:29:59
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > ze skutkiem śmiertelnym. Trzy lata temu w wypadku ferrari, którym według
    > policji kierował Maciej Z., zginął jego kolega z "Super Expressu"."

    i bardzo słusznie

  • 5. Data: 2011-07-06 18:39:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Jednak nie odpuszczają.

    Niech mu dadzą wreszcie te zawiasy i zostawią w końcu w spokoju.

  • 6. Data: 2011-07-06 19:02:27
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    >

    > "Pierwsza rozprawa Macieja Z. odbędzie się 9 września. Dziennikarz
    > motoryzacyjny jest oskarżony o nieumyślne spowodowanie wypadku drogowego

    Czyżby "nieumyślnie" przekroczył prędkość ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 7. Data: 2011-07-06 19:16:17
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-06 18:39, to pisze:
    > Niech mu dadzą wreszcie te zawiasy i zostawią w końcu w spokoju.

    Dlaczego zawiasy?
    Spowodował wypadek, jest ofiara śmiertelna, powodował realne zagrożenie
    na drodze.

    A na pewno trzeba go wyeliminować z drogi, najlepiej na zawsze.
    P.

  • 8. Data: 2011-07-06 19:31:38
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    WW pisze:

    za-proces-dziennikarza,wiadomosc.html

    > Czyżby "nieumyślnie" przekroczył prędkość ?.

    Przekroczył prędkość umyślnie. Ale wypadek spowodował nieumyślnie.

    Seco

  • 9. Data: 2011-07-06 19:33:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pan Piskorz

    > Dlaczego zawiasy?

    A dlaczego nie zawiasy?

    > Spowodował wypadek, jest ofiara śmiertelna, powodował realne zagrożenie
    > na drodze.

    Wszystko wskazuje na to, że dwóch kumpli wybrało się na miasto
    pozapieprzać w Ferrari. Z tego co pamiętam według świadków jeździli
    agresywnie już dłuższy czas. Zatem pasażer zdawał sobie sprawę z ryzyka
    tej zabawy i je akceptował. Trudno więc to przyrównywać do sytuacji, w
    której zginęłaby postronna osoba.

  • 10. Data: 2011-07-06 19:40:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-06 19:31, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    za-proces-dziennikarza,wiadomosc.html

    > Przekroczył prędkość umyślnie. Ale wypadek spowodował nieumyślnie.

    Trudno podejrzewać, że wypadek spowodował umyślnie (choć ja znam
    i takie przypadki), jednak ciężko będzie zaprzeczyć faktowi, że
    miał świadomość do czego tak jazda mogła doprowadzić.