  • 1. Data: 2011-07-07 11:37:32
    Temat: Krynica Morska-Kołobrzeg- jaka trasa?
    Od: Dominik & Co <c...@b...maila.invalid>

    Witam,

    W poniedziałek 11 lipca będziemy jechać z Krynicy Morskiej
    (a ściślej z Piasków) do Kołobrzegu. Jako, że poprzednio
    trafiliśmy na niesamowite zatwardzenie przy "budowie trasy WZ"
    (jak głosił transparent) przy skrzyżowaniu obwodnicy
    Trójmiasta z drogą nr 7 chcielibyśmy ominąć całkowicie
    wylot siódemki, tj. ul. Kartuską w Gdańsku.

    Na szybko wymyśliłem, że możnaby wyjechać z Gdańska
    przez Bąkowo i Niestępowo (do Żukowa). Czy ta trasa jest OK?
    Czy ktoś może ewentualnie doradzić coś lepszego?
    Targeo sugeruje szóstkę, google maps Nowy Dwór-Malbork (?).

    Nie chcę jechać szóstką (abstrahując od ewentualnych
    utrudnień), bo chcielibyśmy odwiedzić jeszcze Kaszubski
    Park Miniatur.

    Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

    --
    Dominik & Co (z wywczasów)