  • 211. Data: 2011-07-11 09:10:34
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Monday, July 11, 2011, 8:05:42 AM, you wrote:

    > 31 -- Twoja ciekawość została zaspokojona, i tym miłym akcentem zakończę.
    > Ciężko dyskutuje się z kimś, dla kogo podstawowym wykładnikiem wiedzy i
    > podstawowym argumentem jest wiek i krocząca za nim "mądrość".

    Nie. Chodzi o samodzielne i bezposrednie doświadczenia a nie
    teoretyzowanie na podstawie tego, co nauczyciel w szkole powiedział.

    Masz 31 lat czyli urodziłeś się w 1980 roku. W 1989 roku, kiedy
    skończyła się "komuna" miałeś zaledwie 9 lat. Nie miałeś szany poznać
    komuny bezpośrednio.

    Szkoda, że z całego posta starczyło Ci "argumentacji" na odniesienie
    się jedynie o pytanie o wiek. I źle się dzieje, że z pogardą
    traktujesz to, co doświadczyli starsi od Ciebie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 212. Data: 2011-07-11 09:31:06
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > A nawet jeśli nie byli jako państwo, to większość narodu była...
    > chłopami pańszczyźnianymi,
    > a w najlepszym razie zaściankowymi szlachetkami - gołodupcami

    Czy przypadkiem okolice Monachium to nie było jeszcze 50 lat temu jedno
    z najbiedniejszych miejsc w Niemczech? Bawaria to było wygwizdowo i
    wypi... Niemiec, takie województwo świętokrzyskie (bez urazy ;) ) a
    teraz zdaje się najzamożniejsza okolica... Topek potwierdzisz? ;)

    A co do chłopów pańszczyźnianych to w całej Europie w tym okresie
    istniało pojęcie chłopa pańszczyźnianego , w Polsce szlachta była
    procentowo najliczniejsza w Europie w stosunku do ogółu społeczeństwa.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 213. Data: 2011-07-11 09:43:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e1a1911$1@news.home.net.pl...
    > cut
    > Ech konik, konik.
    > Zali mi cie i wspolczuje, ze jestes sam jak palec w dupie.

    Znowu kompleks przeniesienia....
    Cudów nie ma, ktoś kto nawija o czymś w co drugim poście, musi mieć z tym
    niemały problem.

  • 214. Data: 2011-07-11 09:59:17
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > Ciężko dyskutuje się z kimś, dla kogo podstawowym
    > wykładnikiem wiedzy i
    > podstawowym argumentem jest wiek i krocząca za nim

    Ten post dość dobitnie świadczy o Twojej ignorancji ;-).
    Uważasz że nam chodzi o określenie czy jesteś od nas starszy
    czy młodszy jako potwierdzenie czyjejś wyższości? Otóż
    spróbuj zrozumieć że nie o to. Raczej chodzi o fakt w miarę
    świadomego przeżycia choć kilku lat w tej "strasznej"
    komunie :-). A Ty, wybacz, ale w momencie śmierci komuny
    stawałeś do Komunii ;-)). Dlatego choćbyś nie wiem jak się
    starał nie jesteś w stanie z własnego doświadczenia
    powiedzieć jak się wtedy żyło... Ja też weteranem nie
    jestem, ale u schyłku ustroju samodzielnie zarabiałem na
    chlebuś :-)

  • 215. Data: 2011-07-11 10:32:51
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > 31 -- Twoja ciekawosc zostala zaspokojona, i tym milym akcentem zakoncze.
    > Ciezko dyskutuje sie z kims, dla kogo podstawowym wykladnikiem wiedzy i
    > podstawowym argumentem jest wiek i kroczaca za nim "madrosc".

    ROTFL!
    Jak widac, zupelnie nie zrozumiales...
    A o komunizmie i socjalizmie w Polsce wiesz w zasadzie tyle, ile moja corka,
    ktora urodzila sie w 1988 roku...

    --
    Axel

  • 216. Data: 2011-07-11 11:19:39
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > LOL - ktoś mi tutaj napisał, że powinienem wymrzeć, by było normalnie ;)

    nie ty a pokolenia:)
    tobie zycze 100lat zycia + to co juz przezyles;)

    w nawet najbardziej cywilizowanym kraju znajda sie mendy. Chcesz by bylo
    lepiej? Trzeba samemu starac sie byc wzorem.

    skonczcie juz tego flejma:)
    jest tyle innych tematow - swiatla w dzien np;) :)))))))))))))))
    sir

  • 217. Data: 2011-07-12 00:57:35
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-11 09:43, Cavallino pisze:

    > Znowu kompleks przeniesienia....
    > Cudów nie ma, ktoś kto nawija o czymś w co drugim poście, musi mieć z
    > tym niemały problem.
    I znow, jak zawsze, masz racje
    :)

    --
    topek -> jak zawsze
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 218. Data: 2011-07-12 09:54:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > I znow, jak zawsze, masz racje

    Wiem i cieszę się, ze potwierdzasz, ale zamiast uprawiać grafomanię idź to
    leczyć.

  • 219. Data: 2011-07-12 11:19:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    >Co Ty gadasz? Jakoś na ruskich nie pracujemy od 22 lat, a drogi
    >buduje się niewiele lepsze. ... Co, ruscy nam asfalt zabierali?
    >Popatrz teraz, masz jaskrawy przykład z ostatnich tygodni, kiedy
    >budowlańcy w dzień układali tłuczeń, a w nocy go podpieprzali i
    >sprzedawali :-). I co? To też wina ruskich?

    A kto wie - kto nam tak pokolenia wychowal ?
    To co prawda jakby nowa wariacja na temat :-)

    >Nie wiem, może przesadzam, ale polskie społeczeństwo dało sobie
    >wmówić (albo chciało żeby mu wmówiono) że samo jest idealne, tylko te
    >ruskie skurwysyny są wszystkiemu winne :-).

    No ba, zawsze to lepiej - i dla spoleczenstwa i dla wmawiajacych :-)

    >Masz swoje zdanie, ja mam swoje. Oczywiście szanuję Twoje, ale się z
    >nim nie zgadzam. Drogi mamy takie jak mamy z kilku powodów. Jednym z
    >najważniejszych jest nasze wrodzone, wręcz genetycznie przypisane,
    >brakoróbstwo. Akurat mam okazję często wykonywać instalacje na
    >budowach. I widzę że mentalność budowlańca nie zmieniła się ani o
    >jotę.

    Ja tam nie wiem - ale tych wybrakowanych autostrad tez nie mamy.
    Trudno zeby bylo bublem cos co nie jest nawet zaczete.
    Ot - wychodzenie z kryzysu postkomunistycznego i kraju na autostrady
    nie stac ... albo wladze do d*. Po co wyplacac zasilki dla
    bezrobotnych - nie lepiej zeby drogi robili ?
    Niemcy tez nie wiem ile by tych autostrad mieli gdyby to nie byla
    Hitlera recepta na bezrobocie.

    J.