  • 131. Data: 2011-07-07 23:00:21
    Temat: Re: Smutne staty - porownanie ofiar smiertelnych PL - DE
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Myjk"

    > Bzdurą jest, że przez 50 lat, gdy reszta budowała DROGI zgodnie ze
    > wzrastającą liczbą pojazdów, to my staliśmy w miejscu?

    Eeee...patrząc na rozwój sytuacji w DEMOKRATYCZNO-KAPITALISTYCZNEJ
    Grecji stwierdzam, że jednak nasz socjalizm był bardziej rozwojowy - MY
    kryzysu nie mamy, podobnie jak dróg ;-)

  • 132. Data: 2011-07-07 23:00:53
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-07 22:40, DoQ pisze:

    > A... przez radio...
    Jak sobie inaczej na autostradzie wyobrazasz?

    > A ty?
    Ja nic.
    Napewno nie w necie. Gdzie nigdy nie wiadomo kto po drugiej stronie siedzi.
    Nie warte mi to wysilku.
    Wsrod znajomych, przyjaciol a i owszem

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 133. Data: 2011-07-07 23:02:11
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Myjk"

    > ...który nas nie dotyczył, bo siedzieliśmy po peleryną komuchów?

    O ile dobrze pamiętam Polska została objeta planem Marshalla, ale został
    przez nas odrzucony i dobrze się stało bo omineły nasz wszystkie obecne
    kryzysy :)

  • 134. Data: 2011-07-07 23:14:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iv4qg3$pej$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > no troche przesadzasz:) powiedzialbym ze mnoznik to tak 1.5 by szybko i
    > bezpiecznie jechac* w wiekszosci przypadkow

    Nie zajarzyłeś, chodziło mi o to, że kapelusznikowi 60/50 już będzie roiło
    się koło tych granic.

  • 135. Data: 2011-07-07 23:16:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. jak ograniczenie jest do 50 km/h, to sie jedzie 250,

    Nie.
    Już wyjaśniłem Michałowi o co chodziło - o wielkość przekroczenia bzdurnych
    limitów.

  • 136. Data: 2011-07-07 23:17:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skup sie i sprobuj jeszcze raz, na pewno Ci sie uda zrozumiec.

    Co ma mi się udać zrozumieć?
    Kretynizm kapelusznika?
    Nie, nie zrozumiem, co najwyżej przyjmuję do wiadomości że taki idiota
    idiotą pozostanie.

  • 137. Data: 2011-07-07 23:20:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e1602ef$1@news.home.net.pl...

    > Ty jestes doprawdy zalosny.
    > Posiadanie wlasnego zdania nazywasz jedynie slusznymi i trafnymi
    > pogladami?

    A nie sądzisz tak o nich?
    Przyjmujesz choćby cień niepewności czy się nie mylisz?

    Nie - od razu piszesz że to nic nie da.

  • 138. Data: 2011-07-07 23:38:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > ...w komuniźmie.

    Ile masz lat?

    Wokół były jakieś namiastki komunizmu - w Polsce było naprawdę fajnie.

    Najwięcej kościołów wybudowano "za komuny" właśnie. Bieruta
    podtrzymującego prymasa Hlonda podczas procesji Bożego Ciała na
    filmach z tamtych lat można zobaczyć.
    Kto zaprosił JPII do Polski? Nie pamiętasz? "Komunista" Edward Gierek.

    Pielgrzymki do Częstochowy po drogach publicznych za przyzwoleniem
    władz. Procesje po drogach publicznych, wizyty "świętych" obrazów,
    święta kościelne obchodzone w środkach masowego przekazu - w żadnym
    innym kraju "komunistycznym" kościół katolicki nie cieszył się taką
    swobodą i wręcz serwilizmem władz jak w Polsce.

    Formalnie istniała cenzura - byłeś za komuny w Jarocinie? Wszystkie
    teksty przechodziły. Kabarety i kabareciarze mieli swoje złote lata.
    Wręcz byli pieszczochami "komuny" - rozładowywali śmiechem napięte
    nastroje społeczne. I co z tego, że Marcin Wolski jeździł na koncerty
    z własnym oficerem SB i jego sekretarką - oficer rżał z dowcipów
    "politycznych" razem z publiką.

    "Komuna" w Polsce łagodniała razem z narastającą sklerozą Breżniewa -
    to był ostatni przywódca ZSRR, którego bali się na poważnie
    "komuniści" w Polsce. Ideowców w Polsce praktycznie nie było.

    > Czyli mówiąc wprost: kombinował. No czyż nie jest to chodowla chamstwa i
    > egoizmu, zwłaszcza w połączeniu z naszą polską naturą?

    A kto mówi o kombinowaniu? Partyjni udawali komunistów a w sąsiedniej
    parafii śluby brali i dzieci chrzcili. Pozostali robili co mogli, żeby
    przeżyć. Pracowali i żyli. Część kombinowała.

    Dzisiaj nie ma kombinacji? Dopiero co przerabialiśmy sprawę 99%
    mieszkańców Przemyśla i okolic trudniących się przemytem. Potem się
    okazało, że problem dotyczy gospodarstw a nie mieszkańców ale to na
    jedno wychodzi.

    Wydaje Ci się, że przed wojną wszyscy tacy uczciwi byli? Popytaj
    (pra)dziadków - jeśli jeszcze ich masz - jak to wtedy było.

    > Zresztą to wszystko nie ma większego znaczenia. Zepchnęliście dyskusję na
    > jakiś boczny tor. Fakt jest taki, że czy system panujący w PL do 89
    > nazwiemy po miłemu "realnym socjalizmem" czy wprost "komunizmem", to tak
    > czy siak od lat 50 staliśmy w miejscu i dzisiaj za to płacimy m.in. brakiem
    > infrastruktury drogowej (by wrócić do tematu przewodniego).

    Za brak infrastruktury podziękuj naszym drogim aliantom z czasu II
    wojny światowej, którzy zaprzedali nas ZSRR. A ZSRR nie pozwolił na
    skorzystanie z planu Marshalla. Polskie władze, bez względu z jakiego
    nadania, nie miały tu nic do powiedzenia. Dopiero po śmierci doktryny
    Breżniewa razem z jej autorem udało się to rozpieprzyć. Kto to zrobił?
    My, Polacy. Nikt inny się nie odważył.

    Większość kasy, która z planu Marshalla miała trafić do Polski poszła
    na odbudowę Niemiec Zachodnich i stąd oni mają autobahny a my musimy
    nadrabiać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 139. Data: 2011-07-07 23:39:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    > No właśnie, którzy?

    Doczytałeś dalej? Lekcję z planu Marshalla odrobileś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 140. Data: 2011-07-07 23:40:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jul 2011 23:17:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Co ma mi się udać zrozumieć?
    > Kretynizm kapelusznika?
    > Nie, nie zrozumiem, co najwyżej przyjmuję do wiadomości że taki idiota
    > idiotą pozostanie.

    A kapelusznikiem jest dla Ciebie kazdy, kto nie wisi na zderzaku innym, nie
    wpycha sie na trzeciego, nie wymusza i nie pedzi 90 na godzine w terenie
    zabudowanym. No to gratuluje.

    Znamienne, ze pewien gatunek kierowcow zaczyna okazywac agresje, gdy tylko
    delikatnie napomnknac chocby slowem o ich stylu jazdy...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio