  • Data: 2013-09-17 21:49:50
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 09.12.56, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Tia, a ty poniżej masz czelność mnie do Stokrotki porównywać,

    Czelności to mam więcej.

    > jak tutaj
    > wykazałeś godną jej "bystrość inaczej"...

    Andrzeju, bardzo, bardzo Cię przepraszam. Nie miałem zamiaru Cię obrazić.
    Wybacz. Poważnie.

    > OK, otwartym tekstem: twoje osądzanie na podstawie swetra i krycia się
    > przed hienami prasowymi jest żałośnie głupie.

    Żałośnie... no fakt. Miało być równie śmiesznie jak w Twoim tytułowym
    poście. Nie było? Oczywiście, że nie.

    > Tym bardziej.

    Nic tam nierzetelnego nie widzę. Możesz tę nierzetelność paluszkiem
    wytknąć?

    > Wiesz, jakby się solidnie zakrzątnąć nad odpowiednim donosem, to i ty
    > mógłbyś spędzić parę miesięcy w areszcie tymczasowym, nawet jeśli potem
    > by się okazało, że brak dowodów winy.

    No to się zakrzątaj nad odpowiednim donosikiem szanowny Uprzejmy.

    > Kto? Jakiś twój kumpel?

    Mój? Nie raz o pedofilach dyskutowałeś. I w kontekście Samsona także a
    teraz okazuje się, że nie pamiętasz. Specjalista od prawa z pamięcią złotej
    rybki. Google ma lepszą pamięć.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*