  • Data: 2013-09-18 06:46:20
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 23.17.07, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > I od tamtych czasów, kiedy samochodów było mało i były drogie jak
    > cholera (stosunkowo) zaglądanie do samochodów nagle stało się nielegalne?

    Nigdy nie było i nie pisałem nic innego.

    > Och?

    > ROTFL
    >
    > A niby masz taką genialną pamięć... No, chyba że żyłeś w jakiejś
    > alternatywnej rzeczywistości, innej niż ta którą pamiętają wszyscy inni,
    > gdzie jedynie słuszna partia pełniła przewodnią rolę ;->

    > No. Wtedy fotografowanie mostów było podejrzane.

    Sam widzisz.

    > Nie zamierzam pozywać. Wykazuję tylko, że kłamiesz.

    Z taką logiką to nigdzie nie zajedziesz, bo nic nie wykazałeś.

    > Nie udawaj głupszego, niż jesteś. Widzisz mój adres? Widzisz. QED

    Jaki adres?

    > A teraz lepiej to pomówienie odszczekaj. Tak będzie dla ciebie zdrowiej
    > i taniej.

    Ale jakie pomówienie? Jak pytam, dywaguję, a Ty nawet nie odpowiadasz.

    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    > No, wreszcie pojawił się jakiś sensowny opis.

    Wreszcie ktoś użył googla, a nie pie.doli bez sensu.

    > Podstawa do zatrzymania
    > też była - zasadniczo podpada to pod stalking. Inna sprawa, że wyrwanie
    > aparatu i przeglądanie było niezbyt legalne (do przeszukania prawa nie
    > miał - dopiero policjanci mogliby to zrobić)

    To niech facet pozwie rodziców.

    > i dodatkowo głupie -
    > zostawił swoje ślady na aparacie i w zależności od konkretnych treści
    > adwokat (gdyby niczego nie znaleźli w domu) mógłby argumentować, że to
    > ten zatrzymujący coś zakombinował.

    Zostań adwokatem pedofilów. W imię równości wobec prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*