  • Data: 2013-09-18 20:58:28
    Temat: Re: uwaga: Habeck Colibretto to kłamca i oszczerca!
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.09.2013, o godzinie 18.27.27, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > [ciach bełkot anonima HC]
    >
    > Chcesz wojny, śmieciu?

    Och... daj mi się chwilę zastanowić, dobrze?

    > To będziesz ją miał.

    Nie dałeś mi szansy odpowiedzieć! Nawet nie miałem szansy odpowiedzieć!
    Tak wygląda nijaki Andrzej Lawa - odpowiada za interlokutora.

    > Szykuj się na spowiedź na
    > komendzie.

    Komendzie? A nie idziesz z tym do sądu?

    > A potem oskarżenie za pomówienie.

    Tak tylko się upewnię - że niby Cię pomówiłem pytając czy gdzie indziej, na
    jakiś forach dla pefofili nie korzystasz z innego nicka? Bo nawet nie
    raczyłeś odpowiedzieć czy w ogóle tam się szlajasz. Spiąłeś się
    przeraźliwie zamiast po ludzku odpowiedzieć.

    A jak tam Twój asperger?

    To jeszcze jakiegoś innego nicka chcesz po sądach ciągać? Jakiegoś p47... a
    nie lepiej pozwać po prostu cały usenet, który ma zdanie odrębne od
    Twojego?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*