  • Data: 2013-09-17 23:33:44
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2013 21:49, Habeck Colibretto pisze:

    > Czelności to mam więcej.

    Za to znajomość języka polskiego masz raczej niską. Już tłumaczę:
    "poniżej" znaczyło "w dalszej części tekstu".

    > Andrzeju, bardzo, bardzo Cię przepraszam. Nie miałem zamiaru Cię obrazić.
    > Wybacz. Poważnie.

    Lepiej szybko przepraszaj i odszczekuj coś gorszego.

    > Żałośnie... no fakt. Miało być równie śmiesznie jak w Twoim tytułowym
    > poście. Nie było? Oczywiście, że nie.

    Na przyszłość bardziej się staraj.

    > Nic tam nierzetelnego nie widzę. Możesz tę nierzetelność paluszkiem
    > wytknąć?

    Z informacji wynikało, że ktoś robił sobie zdjęcia w okolicy placu
    zabaw, po czym ktoś "czujny" go zatrzymał, bo zdjęcia w okolicy placu
    zabaw to tylko pedofil może robić.

    Zauważ, że nie tylko ja odniosłem takie wrażenie - ktoś nawet całkiem
    logicznie zinterpretował "zdjęcia z ukrycia" jako faceta robiącego
    zdjęcia w jakichś okolicznych krzakach (swoją drogą stąd moje
    skojarzenie z fotografowaniem ptaków).

    To że później coś u niego w komputerze nielegalnego znaleziono nie
    stanowiło w tym kontekście usprawiedliwienia. Patrz: "Brunet wieczorową
    porą" i noszenie czerwonego kapelusza.

    > No to się zakrzątaj nad odpowiednim donosikiem szanowny Uprzejmy.

    Aleś ty głupi... Jakbym ci doradził, żebyś nie wkładał języka do
    gniazdka energetycznego, też byś nie dowierzał i musiał koniecznie sam
    sprawdzić?

    W Polsce istnieje pewien problem z nadużywaniem aresztów tymczasowych, a
    ja (w przeciwieństwie najwyraźniej do ciebie) nie jestem zwolennikiem
    podejścia "lepiej kilku niewinnych zamknąć, niż żeby jeden winny zwiał".

    > Mój? Nie raz o pedofilach dyskutowałeś.

    Możliwe, to dość popularny temat. Jednakże to ty tę rzekomą osobę znasz
    z imienia.

    > I w kontekście Samsona także a teraz okazuje się, że nie pamiętasz.

    Samson mi się kojarzy z jedną z biblijnych legend.

    > Specjalista od prawa z pamięcią złotej
    > rybki. Google ma lepszą pamięć.

    Dziecko drogie, ja sobie nie zaprzątam głowy pamiętaniem pseudonimów czy
    imion (chociaż to by było dość nietypowe imię...) z każdego wątku w
    którym brałem udział na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Może ty
    nie masz nic lepszego do roboty tylko robisz sobie szczegółowe notatki,
    ale ja naprawdę mam swoje życie.

    Swoją droga jak ty masz tak dokładne notatki, to zamiast głupio pierzyć
    i robić za tajemniczą twarz w lufciku - podaj link do omawianego
    przypadku. Za trudne?