  • Data: 2013-09-18 16:51:53
    Temat: Re: uwaga: Habeck Colibretto to kłamca i oszczerca!
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.09.2013, o godzinie 08.26.10, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Ostatnie ostrzeżenie!
    >
    > Za takie "dywagacje" w dawniejszych czasach mógłbym cię jak psa na
    > ubitej ziemi zastrzelić.

    Wtedy mógłbyś co najwyżej spróbować. Ale takie groźby zachowaj dla rodziny
    czy znajomych, a nie prężysz się na niusach jak kogucik. Skup się na
    tekście, rozgrywce pomiędzy ideami i myślami a nie nad tym kto pisze, bo to
    psuje każdą dyskusję czy nawet bezsensowne przepychanki. Poza tym czasy się
    zmieniają. Widzę, że bardzo lubisz wracać do dawnych czasów więc googlnij
    sobie po Samsonach, Lawach i pedofilach.

    No i Andrzejku napisz w końcu, czy korzystasz gdzieś indziej z nicków
    innych niż Andrzej Lawa, czy zawsze używasz nicka Andrzej Lawa? Bo skąd
    mamy wiedzieć, żeś AL(Ł) a nie Jan Kowalski? Podaj dane osobowe, adres... a
    jak chcesz to nawet pesel jeżeli chcesz uchodzić za osobę a nie zbitek
    kilku literek. Bo za cholerę nigdy na oczy nie widziałem żadnego AL tylko
    czytałem kupę śmieci i nie tylko śmieci, które zostawia na grupach.

    > Teraz legalna procedura jest nieco bardziej skomplikowana, ale też
    > będzie dla ciebie bardzo przykra.

    Już się boję.

    BTW - możesz w uprzejmości swojej napisać dlaczego wg Ciebie kłamcą i
    oszczercą jest HC? I o jakim adresie gdzieś tam żeś pisał? Dla mnie AL to
    taki sam nick jak inne, a Ty się za nim chowasz.

    Aspergera masz czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*