  • Data: 2013-09-17 23:17:07
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2013 21:39, Habeck Colibretto pisze:

    > I tamte czasy też.

    I od tamtych czasów, kiedy samochodów było mało i były drogie jak
    cholera (stosunkowo) zaglądanie do samochodów nagle stało się nielegalne?

    > Prawda wtedy to nie prawda dzisiaj.

    Och?

    > Wtedy ludzie mogli sobie na więcej pozwolić.

    ROTFL

    A niby masz taką genialną pamięć... No, chyba że żyłeś w jakiejś
    alternatywnej rzeczywistości, innej niż ta którą pamiętają wszyscy inni,
    gdzie jedynie słuszna partia pełniła przewodnią rolę ;->

    > Wtedy nie było internetu. Wtedy możliwości podglądania i
    > folgowania swoim zachciankom były mniejsze. Wtedy było po prostu trochę
    > inaczej. Taka prawda.

    No. Wtedy fotografowanie mostów było podejrzane.

    > Och... biedny Andrzej, nie może donieść na nicka. Pozwij wszystkich
    > nieuczciwych w sieci.

    Nie zamierzam pozywać. Wykazuję tylko, że kłamiesz.

    > Poza tym skąd my tutaj mamy wiedzieć, żeś prawdziwy Ława? Dowodem się nie

    Nie udawaj głupszego, niż jesteś. Widzisz mój adres? Widzisz. QED

    > chwalisz. Albo, że gdzie indziej, na jakiś forach dla pedofili nie
    > korzystasz z nicków? Ogarnij się Ędrju.

    A teraz lepiej to pomówienie odszczekaj. Tak będzie dla ciebie zdrowiej
    i taniej.

    > I przestań tak się bulwersować kiedy łapie się pedofila.
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,14582715,Obywatelskie_zat
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    > Nadal uważasz, że jego zachowanie było normalne, a rodzice przesadzili?

    No, wreszcie pojawił się jakiś sensowny opis. Podstawa do zatrzymania
    też była - zasadniczo podpada to pod stalking. Inna sprawa, że wyrwanie
    aparatu i przeglądanie było niezbyt legalne (do przeszukania prawa nie
    miał - dopiero policjanci mogliby to zrobić) i dodatkowo głupie -
    zostawił swoje ślady na aparacie i w zależności od konkretnych treści
    adwokat (gdyby niczego nie znaleźli w domu) mógłby argumentować, że to
    ten zatrzymujący coś zakombinował.