  • Data: 2013-09-17 21:39:44
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.09.2013, o godzinie 09.03.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > "Swego czasu" bo dzieciństwo dawno mam za sobą.

    I tamte czasy też.

    > Prawda to prawda. A ty piszesz o swoich przesądach...

    Prawda wtedy to nie prawda dzisiaj. Wtedy ludzie mogli sobie na więcej
    pozwolić. Wtedy nie było internetu. Wtedy możliwości podglądania i
    folgowania swoim zachciankom były mniejsze. Wtedy było po prostu trochę
    inaczej. Taka prawda.

    > No, nie jest taka banalna bo w przeciwieństwie do mnie nie jesteś dość
    > uczciwy żeby się normalnie przedstawiać, tylko jak jakiś szpieg czy
    > przestępca chowasz się za "ksywką".

    Och... biedny Andrzej, nie może donieść na nicka. Pozwij wszystkich
    nieuczciwych w sieci.
    Poza tym skąd my tutaj mamy wiedzieć, żeś prawdziwy Ława? Dowodem się nie
    chwalisz. Albo, że gdzie indziej, na jakiś forach dla pedofili nie
    korzystasz z nicków? Ogarnij się Ędrju. I przestań tak się bulwersować
    kiedy łapie się pedofila.

    http://wyborcza.pl/1,75478,14582715,Obywatelskie_zat
    rzymanie_na_placu_zabaw_w_Bydgoszczy.html

    Nadal uważasz, że jego zachowanie było normalne, a rodzice przesadzili?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*