  • Data: 2018-02-02 15:34:14
    Temat: Re: zna ktoś jakąś wróżke elektryczną.
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli co - za male napiecie na akumulatorze ?
    > Po nocy ladowania powinno byc w sam raz.
    > Moze zwarcie w jednej celi ?

    Z jakiegoś (nieznanego mi jeszcze) powodu akumulator w motorze, mimo
    prawidłowego napięcia ładowania (ok. 14.5V), zawsze mam niedoładowany...
    IMO w 15-20 minut jazdy spokojnie powinien się doładować po 1-1.5s
    kręcenia rozrusznikiem.

    > No i kup sobie woltomierz do zapalniczki - bywaja smieszne uszkodzenia
    > alternatora - raz dziala, a raz nie.

    Tym bardziej, że kontrolka nie zawsze się zapala. Jak mi się zrobiło
    zwarcie uzwojenia do masy (w Yarisce), to nie świeciła. Zorientowałem się,
    że nie ma ładowania, po wentylatorze nawiewu. Pracował nieco wolniej niż
    normalnie, a na najwyższym biegu nie przyspieszał po dodaniu gazu
    (normalnie odrobinę przyspiesza).

    Kontrolka oczywiście zapalała się na zgaszonym silniku, ale gasła po
    odpaleniu tak, jakby było ładowanie.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]