  • 21. Data: 2010-03-01 07:29:57
    Temat: Re: zdjecia zimy
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 19:39:52 +0100, Szczepan napisał(a):

> [...]
    > przeszedlem na OE.
    > W Thunderbirdzie nie bylem w stanie wysylac wiadomosci na grupy z roznych
    > adresow mailowych. Konto wychodzace jest tylko jedno i jesli na jakas grupe
    > chce wyslac wiadomosc z tego samego komputera moja corka to i tak musi
    > wyslac z mojego adresu. To wyklucza dla mnie taki program do korespondencji
    > na grupach. W OE mozesz wysylac wiadomosci na grupy dyskusyjne z
    > nieograniczonej ilosci adresow.
    > O jakim programie pocztowym myslales piszac
    > 1) zmień program na normalny.
    >
    > Druga sprawa to OE, czy rzeczywiscie nie mozna w nim ustawic opcji

    Ostatnio przesiadłem się 40tude Dialog. Początkowo nie bardzo mi pasował,
    stare nawyki z OE.
    Najbardziej mi pasował XNEWS, ale niestety, nie ma ogonków w domyślnej
    instalacji, a bawienie się w małego progamistę-amatora nie bardzo mi
    pasiło.

    Spróbuj 40tude, mozesz podefiniować sobie kilka profili z różnymi mailami,
    różne stopki itd. Myślę, że jest możliwość podpięcia konrektnych profili do
    konrektnych grup.

    --
    Franc

  • 22. Data: 2010-03-01 08:32:57
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "maniooo (z domu)" <m...@g...com> napisał

    > Poczytaj o profilach:
    > http://www.mozilla.org/support/thunderbird/profile
    > Z z listy rozwijanej powyżej adresu grupy bądź adresów odbiorców nie da
    > się wybrać adresu, z którego chcesz wysyłać?

    Dzieki za podeslany link, nie pwadlbym na pomysl ze ustawianie profili
    odbywa sie w ten sposob. Poprobuje utworzyc kilka profili i zobacze jak to
    bedzie dzialac.

    A jesli chodzi o odpowiadanie pod cytatem to jest z tym spory problem bez
    wzgledu na mozliwosci danego programu pocztowego.
    Ja przez dluzszy czas mialem ustawione w thunderbird odpowiadanie pod
    cytatami.
    Tak jak pisalem uzywam ten program tylko do maili.
    Okazuje sie ze wszystkie maile ktore dotyczczas otrzymywalem, rowniez z
    zagranicy byly skonfigurowane z odpowiedziami nad cytatem. Ja odpowiadalem
    pod a moi rozmowcy nad i po pewnym czasie takiego maile nie mozna bylo
    zrozumiec.
    Kilka dni temu bylem zmuszony do zmiany ustawien thunderbirda na
    odpowiadanie nad cytatami inaczej to Ja wprowadzalem balagan do calej
    korespondencji.
    Widze teraz ze tych profili powinienem zalozyc nie tylko na kazdy serwer
    poczty wychodzacej ale rowniez oddzielnie na maile i oddzielnie na grupy
    dyskusyjne.
    W jaki sposob w takim ukladzie moge szybko sprawdzic czy mam nowe wiadomosci
    lub posty na grupach? W OE w jednym okienku widze wszystkie uzyte przeze
    mnie serwery z subskrybowanymi grupami(kazdy moze byc przypisany do innego
    SMTP) i wszystkie foldery mailowe. Czy z wieloma profilami w thunderbirdzie
    tez bedzie wszystko tak przejzyscie i w jednym okienku?

    --
    Szczepan

  • 23. Data: 2010-03-01 16:13:05
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    > Zgodzę się że, część ujęć jesy zbliżonych, ale mówienie że są to 2 te
    > same kadry jest małą złośliwością, mimo wszystko dzięki za opinie.
    stwierdzenie że ten sam kadr jest oczywiście skrótem myślowym, chodzi
    mi o to, że masz mnóstwo zdjęć zbudowanych na niemal identyczny sposób
    - ten sam plan, nieraz to samo drzewo (1 i 2 zdjęcie - to samo miejsce
    tylko ciutkę bliżej) - wlaściwie pierwsze 6 zdjęc to prawie te same
    ujęcia (drzewo z bliska) - dopiero 7 zdjęcie przełamuje te monotonię
    (wreszcie jakis inny plan - daleki) - ale 8-me i 9-te to znów powtórka
    (teraz 7-ki). Zeby taka seria zdjęc "sie oglądała", to musisz jej
    dodac troche dynamiki, i operowanie planami (raz blizej, raz dalej)
    jest dosc oczywistym, ale całkiem dobrym sposobem.
    Zresztą spójrz na same miniaturki - nie trzeba nawet powiększac
    poszczególnych zdjęć, aby zauwazyc jak są do siebie podobne kolejne.
    Właściwie masz 2, max 3 różne kadry (przy czym ten trzeci to i tak cos
    posredniego miedzy planem bliskim a dalekim). W tym zbiorze od razu
    rzuca sie w oczy zdjęcie nr 15 - nie ze jest jakies niezwykle, ale bo
    sie wreszcie cos innego na nim pojawia (domki).

  • 24. Data: 2010-03-02 06:58:48
    Od: DarekZ <d...@g...pl>

    On 1 Mar, 17:13, Antek Mysliborski <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > rzuca sie w oczy zdjęcie nr 15  - nie ze jest jakies niezwykle, ale bo
    > sie wreszcie cos innego na nim pojawia (domki).

    Ok, rozumiem o co ci chodzi. Myślę sobie teraz, że tego dnia drzewa
    były tak mocno oszronione, przy tak dobrej pogodzie, że zafascynowały
    mnie i za bardzo skupiłem się na nich. Dzięki za rady. Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2010-03-02 10:24:29
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    DarekZ pisze:
    > Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    > pod adresem:
    > http://www.zasadzki.com/?page_id=64

    Zdjęcia są śliczniutkie. Jest tylko jeden problem: są one dokładnie
    takie, jakich się można spodziewać pod hasłem "ładna zima".
    Nic mnie w nich w nich nie zaskoczyło, nic nie przykuło uwagi.