  • 1. Data: 2010-02-25 12:44:48
    Temat: Sigma 70-200/2.8 EX APO HSM DG Macro II
    Od: " opalizda" <o...@N...gazeta.pl>

    Zamierzam kupić, nie znalazłem nigdzie na grupie opinii o tym obiektywie,
    chodzi mi o szybkość autofokusa i ostrzenie, nikon d300, może się ktoś z Was
    podzielić wrażeniami? Oczywiście mogę sprawdzić w sklepie , ale mam do niego
    sporą drogę...
    pozdr

  • 2. Data: 2010-02-25 13:10:34
    Temat: Re: Sigma 70-200/2.8 EX APO HSM DG Macro II
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    Użytkownik " opalizda" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Was
    > podzielić wrażeniami? Oczywiście mogę sprawdzić w sklepie , ale mam do

    ja uzywam z Canonem, chwale sobie, ale może się wstrzymaj chwilę bo wchodzi
    właśnie wersja tego szkła
    co prawda bez macro ale ze stabilizacją. Ponieważ to jest cięzkie szkło to
    stabilizacja da dużo.
    pozdr.

  • 3. Data: 2010-02-25 13:38:25
    Od: " " <o...@g...pl>

> [...]
    > właśnie wersja tego szkła
    > co prawda bez macro ale ze stabilizacją. Ponieważ to jest cięzkie szkło to

    Ale jaka cena będzie panie dziejku, ale fakt stabilizacja przydatne jest oj
    przydatna, a wiesz kiedy zostanie wypuszczony dla mas?

  • 4. Data: 2010-02-25 21:49:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    gr pisze:

    Hej

> [...]
    > właśnie wersja tego szkła
    > co prawda bez macro ale ze stabilizacją. Ponieważ to jest cięzkie szkło to

    Zaryzykuję wręcz przeciwną teorię :)
    Im zestaw cięższy tym stabilniej się go trzyma.
    Oczywiście są tego granice, D3 + 600/4vr dałem radę tylko kilka strzałów
    z ręki zrobić ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2010-02-26 07:28:24
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Zaryzykuję wręcz przeciwną teorię :)
    > Im zestaw cięższy tym stabilniej się go trzyma.
    > Oczywiście są tego granice, D3 + 600/4vr dałem radę tylko kilka strzałów z
    > ręki zrobić ;)

    to prawda, ale jak mówisz.. do pewnego momentu...
    robienie "samolocików" moim zestawem jest atrakcyjne przez pierwsze 2
    godziny....
    pozdr.
    gr