  • 1. Data: 2010-02-26 08:42:16
    Temat: zdjecia zimy
    Od: DarekZ <d...@g...pl>

    Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    pod adresem:
    http://www.zasadzki.com/?page_id=64

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-26 16:21:12
    Temat: Re: zdjecia zimy
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    DarekZ pisze:
    > Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    > pod adresem:
    > http://www.zasadzki.com/?page_id=64

    Bardzo ?adne zdje;cia, dobrze skomponowane.
    Z przyjemnos'cia; obejrza?em.

  • 3. Data: 2010-02-26 17:50:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DarekZ napisał(a):
    > Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    > pod adresem:
    > http://www.zasadzki.com/?page_id=64
    Pikne, ślicniutkie :)
    Jak miałem czas na fotki, to słonecka nie było :(
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-26 19:55:54
    Od: "Krystian" <b...@w...pl>

    W artykule
    c.googlegroups.com,
    niejaki(a): DarekZ z adresu <d...@g...pl> napisal(a):

    > Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    > pod adresem:
    > http://www.zasadzki.com/?page_id=64
    >
    > Pozdrawiam

    Podobaja mi sie lecz brak mi tu kilku ujec z bliska.

    --

    Krystian
    www.jamroz.boo.pl

  • 5. Data: 2010-02-26 20:25:45
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Bog zeslal Ci za darmo swiatlo i motywy, pozostalo skupic sie na dobrym
    wyborze i skomponowaaniu w kadrze tego co zastales. Uwazam ze tej pracy
    troche za malo czasu poswieciles. Zdjecia sa dobre ale z tej zastanej
    sytuacji atmosferycznej mozna bylo wyciagnac o wiele wiecej.

    pozdrowienia

    Szczepan

    Uzytkownik "DarekZ" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2010-02-26 21:07:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Szczepan napisał(a):
> [...]
    > troche za malo czasu poswieciles. Zdjecia sa dobre ale z tej zastanej
    > sytuacji atmosferycznej mozna bylo wyciagnac o wiele wiecej.
    Może uwaga słuszna, może i nie, nie znamy warunków w jakich
    pracował autor.
    Ale w kwestii Twojego odpowiadania, odpowiadamy pod
    cytowanym tekstem, tego wymaga netykieta :)
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-26 21:11:46
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Zdjecia sa dobre ale z tej zastanej
    > sytuacji atmosferycznej mozna bylo wyciagnac o wiele wiecej.

    > Szczepan

    Np. zapalenie płuc albo grypę.

  • 8. Data: 2010-02-27 11:49:03
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > troche za malo czasu poswieciles. Zdjecia sa dobre ale z tej zastanej
    > sytuacji atmosferycznej mozna bylo wyciagnac o wiele wiecej.

    nie pierdol!!!

  • 9. Data: 2010-02-27 12:58:48
    Od: DarekZ <d...@g...pl>

    wiadomoscinews:251c097e-7bc1-44bc-aa10-14446caa118a@
    a18g2000yqc.googlegroups.com...

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Dzieki za pozytywne komentarze, cóż za jakiś czas może uda mi się
    robić lepsze, potrzebuje więcej czasu i lepszego sprzętu:)

  • 10. Data: 2010-02-27 13:00:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    DarekZ pisze:
    > Dzieki za pozytywne komentarze, cóż za jakiś czas może uda mi się
    > robić lepsze, potrzebuje więcej czasu i lepszego sprzętu:)

    Lepszy sprzęt do takich zdjęć nie jest potrzebny :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl