  • 1. Data: 2010-02-25 14:43:22
    Temat: Pomozcie wybrac monitor: 30" HP LP3065 czy 27" Dell U2711
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    prosze o pomoc w wyborze jednego z tych monitorow. Zebralem troche recenzji
    z netu i wiekszy HP wypada raczej niekorzystnie, w porownaniu ze znacznie
    tanszym Dell`em. Smuzy, brak jednolitosci barw, slabe nasycenie.
    Jednoczesnie Dell ma zblizona rozdzielczosc i dostaje o wiele lepsze
    recenzje od uzytkowniow.

    Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika, na drugim miejscu filmy i gry.

    Tu specyfikacja HP, cena ok. 4500,-:

    http://h20195.www2.hp.com/v2/default.aspx?cc=pl&lc=p
    l&oid=3297215

    A tu Dell, cena ok. 2900,-:

    http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Displa
    ys/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=pad&cs=RC1077928&s
    ku=381158&ref=hbn

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2010-02-25 14:48:02
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-25 15:43:22 +0100, "Plissken" <p...@w...pl> said:

    > Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika,

    No to zupełnie bez sensu wybrałeś, lepiej poszukaj jakiejś przyzwoitej
    24 - Eiozo, Neca,

    > Tu specyfikacja HP, cena ok. 4500,-:
    >
    > http://h20195.www2.hp.com/v2/default.aspx?cc=pl&lc=p
    l&oid=3297215

    Siedziałeś kiedyś przed 30"?

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-02-25 15:01:52
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > No to zupełnie bez sensu wybrałeś, lepiej poszukaj jakiejś przyzwoitej
    > 24 - Eiozo, Neca,

    Moze zle sie wyrazilem, potrzebuje duzego monitora z duza rozdzielczoscia.
    Potrzebuje upchac duzo okienek na jednym monitorze. Do tej pory pracowalem
    na 2x20" NEC 1600x1200.

    l&oid=3297215

    > Siedziałeś kiedyś przed 30"?

    Tak, przed Dell 3008WFP z rozdzielczoscia 2560x1600.

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 4. Data: 2010-02-25 15:03:53
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-02-25 15:43, Plissken pisze:

    > (...)
    > A tu Dell, cena ok. 2900,-:
    >
    > http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Displa
    ys/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=pad&cs=RC1077928&s
    ku=381158&ref=hbn

    Ten Dell prezentuje się całkiem niegłupio, tylko weź poprawkę na stosunkową małą
    plamkę (0,233) -
    paletki narzędziowe mogą być baaardzo małe i słabo czytelne.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 5. Data: 2010-02-25 15:21:45
    Od: Piotr Liszka <l...@w...pl>

> [...]

    > tanszym Dell`em. Smuzy, brak jednolitosci barw, slabe nasycenie.
    > Jednoczesnie Dell ma zblizona rozdzielczosc i dostaje o wiele lepsze

    Korzystam z tego HP od 3 lat, jestem bardzo zadowolony - nie
    zaobserwowałem żadnej z wymienionych przez Ciebie wad - ale też nie
    robiłem testów i od paru lat nie grałem, więc mogłem nie zauważyć
    smużenia ;)

    pozdro

    pl

  • 6. Data: 2010-02-25 15:37:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-25 16:01:52 +0100, "Plissken" <p...@w...pl> said:

    > Moze zle sie wyrazilem, potrzebuje duzego monitora z duza
    > rozdzielczoscia. Potrzebuje upchac duzo okienek na jednym monitorze. Do
    > tej pory pracowalem na 2x20" NEC 1600x1200.

    Sporo zależy od charakteru pracy, ale ja bym zdecydownie wolał wierność
    kolorystyczną ponad powierzchnią roboczą, tymbardziej, że 1920x1200 to
    naprawdę sporo, choć są i tacy, którzy jak nie podłączą obok jeszcze
    czegoś na paletki, to nie mogą spać spokojnie.

    > Tak, przed Dell 3008WFP z rozdzielczoscia 2560x1600.

    Jak dla mnie to do pracy za duże, za wiele trzeba kręcić szyją, czy się
    wręcz przesuwać, jednolitość kolorostyczna na całej powierzchni jest
    niemal niemożliwa do uzyskania.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-02-25 15:52:12
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    l&oid=3297215

    > Siedziałeś kiedyś przed 30"?

    Ostatnio przesiadłem się na Quato 262EX i ręce czasami mam zbyt krótkie
    ale może to kwestia przyzwyczajenia :)
    A gra się słabo, przynajmniej Crysis'a nie ogarniam na takim ekranie i
    karta też za słaba się zrobiła.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2010-02-25 16:47:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-25 16:52:12 +0100, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Ostatnio przesiadłem się na Quato 262EX i ręce czasami mam zbyt krótkie
    > ale może to kwestia przyzwyczajenia :)

    A na 30" i powierzchnia większa i rozdziałka sprawia, że wzrok trzeba
    wysilać. Posiedziałem godzinkę i więcej nie chcę.

    > A gra się słabo, przynajmniej Crysis'a nie ogarniam na takim ekranie i
    > karta też za słaba się zrobiła.

    A żeś se monitor do grania kupił... Wziąłbyś Eizo CG 241 albo nowe 243,
    to by Ci jeszcze zostało na wypaśną kartę ;-)

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-02-25 17:13:16
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

> [...]
    >
    > A żeś se monitor do grania kupił... Wziąłbyś Eizo CG 241 albo nowe 243,
    > to by Ci jeszcze zostało na wypaśną kartę ;-)

    Pretekst miałem lepszy - żona projekty licencyjne Disney'a robi.
    A że czasami se pogram to już inna rzecz :)
    Dodatkowo promocja była taka że grzech było nie kupić :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2010-02-25 17:38:07
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    A czy my sie czasem nie znamy z pl.rec.motocykle? Kryhu i de Fresz, tak mi
    sie kojarzy.

    pozdrawiam,

    Plissken