  • 1. Data: 2010-02-25 10:32:48
    Temat: Poszukuję muszli ocznej do Sony R1
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Witam!
    Zginęła mi gdzieś ta gumowa końcówka wizjera.
    W serwisie na Żytniej zaproponowali mi całą tylną ściankę jako część
    zamienną.
    Czy ktoś z was nie ma tego elementu z zezłomowanego aparatu,
    albo nie wie gdzie jeszcze szukać?
    W ostateczności spróbuję zaadaptować muszlę od czegoś innego,
    ale nie będzie to łatwe.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-03-01 16:13:30
    Temat: Re: Poszukuję muszli ocznej do Sony R1
    Od: rafulec <d...@g...pl>

    Krzysztof Wilk pisze:
> [...]
    > albo nie wie gdzie jeszcze szukać?
    > W ostateczności spróbuję zaadaptować muszlę od czegoś innego,

    alledrogo