  • 11. Data: 2010-02-27 18:15:26
    Temat: Re: zdjecia zimy
    Od: JD <j...@g...com>

    On 27 Lut, 14:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Lepszy sprz t do takich zdj nie jest potrzebny :)

    Potrzebna jest lepsza zima :)

    JD

  • 12. Data: 2010-02-27 18:36:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:

    > Potrzebna jest lepsza zima :)

    I lepsze kalesony :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-02-27 23:23:45
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    On 26 Lut, 09:42, DarekZ <d...@g...pl> wrote:
    > Zapraszam do obejrzenia moich zdjec z tegorocznej zimy :) zima 2010
    > pod adresem:http://www.zasadzki.com/?page_id=64

    zdjęcia są ładne i przyjemne, ale strasznie się powtarzają - właściwie
    to masz tu 2-3 różne kadry, a reszta to powtórzenia. Tak jakbyś
    katalog drzew robił :)
    Wybierz 3 najlepsze i poszukaj jakiś innych motywów, a będziesz miał
    fajną galerię.

  • 14. Data: 2010-02-28 08:51:20
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Antek Mysliborski" <a...@g...com> napisał

[...]

    Potwierdzasz moja opinie.

    --
    Szczepan

  • 15. Data: 2010-02-28 13:13:39
    Od: DarekZ <d...@g...pl>

    On 28 Lut, 00:23, Antek Mysliborski <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > katalog drzew robił :)
    > Wybierz 3 najlepsze i poszukaj jakiś innych motywów, a będziesz miał

    Zgodzę się że, część ujęć jesy zbliżonych, ale mówienie że są to 2 te
    same kadry jest małą złośliwością, mimo wszystko dzięki za opinie.
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-02-28 16:01:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-02-28 14:13:39 +0100, DarekZ <d...@g...pl> said:

    > Zgodzę się że, część ujęć jesy zbliżonych, ale mówienie
    > że są to 2 te
    > same kadry jest małą złośliwością,

    Nie jest to złośliwość, tylko wyrażenie własnej opinii. (także w moim
    odczuciu słusznej)
    Usuń z galerii połowę przypadkowo wybranych ujęć i pokaż te zdjęcia w
    zupełnie innym miejscu w sieci. Gwarantuję, że nikt nie napisze nic o
    zbyt małej liczbie zdjęć.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-02-28 17:00:44
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał

    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem

    Powiedz mi jak w OE 6 ustawic opcje odpowiadania pod cytatem,
    ja tego nie moge znalezc.

    --
    Szczepan

  • 18. Data: 2010-02-28 18:14:47
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Szczepan pisze:
    > Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał

    > Powiedz mi jak w OE 6 ustawic opcje odpowiadania pod cytatem,
    > ja tego nie moge znalezc.

    1) zmień program na normalny.
    2) jak nie możesz:
    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 19. Data: 2010-02-28 18:39:52
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "maniooo (z domu)" <m...@g...com> napisał

    > 1) zmień program na normalny.
    > 2) jak nie możesz:
    > http://www.grzegorz.net/oe/oept.php

    Ja do korespondencji mailowej uzywam od paru lat tylko Thunderbird 2.0.0.14.
    Niestety do grup dyskusyjnych nie bylem w stanie przystosowac Thunderbirda i
    przeszedlem na OE.
    W Thunderbirdzie nie bylem w stanie wysylac wiadomosci na grupy z roznych
    adresow mailowych. Konto wychodzace jest tylko jedno i jesli na jakas grupe
    chce wyslac wiadomosc z tego samego komputera moja corka to i tak musi
    wyslac z mojego adresu. To wyklucza dla mnie taki program do korespondencji
    na grupach. W OE mozesz wysylac wiadomosci na grupy dyskusyjne z
    nieograniczonej ilosci adresow.
    O jakim programie pocztowym myslales piszac
    1) zmień program na normalny.

    Druga sprawa to OE, czy rzeczywiscie nie mozna w nim ustawic opcji
    odpowiadania pod cytatem?

    --
    Szczepan

  • 20. Data: 2010-02-28 18:53:35
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > chce wyslac wiadomosc z tego samego komputera moja corka to i tak musi

    Poczytaj o profilach:
    http://www.mozilla.org/support/thunderbird/profile
    Z z listy rozwijanej powyżej adresu grupy bądź adresów odbiorców nie da
    się wybrać adresu, z którego chcesz wysyłać?

    > To wyklucza dla mnie taki program do korespondencji
    > na grupach. W OE mozesz wysylac wiadomosci na grupy dyskusyjne z
    > nieograniczonej ilosci adresow.

    ... oraz korzystać z jego niesamowitych ficzerów jak choćby wspomniany
    domyślny top posting ;-) .

    > O jakim programie pocztowym myslales piszac
    > 1) zmień program na normalny.

    Ja korzystam jednak z Thunderbirda, ale zdaniem wielu to nie jest
    normalny program. Mi po prostu wystarcza. Zainteresuj się na przykład
    40tude Dialog, pogooglaj również nieco, sporo testów można znaleźć.