  • Data: 2009-08-04 21:08:26
    Temat: Re: zasilacz
    Od: "ici" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h5a4n0$n4a$1@news.task.gda.pl...
    > Witam!
    > Komputer mi się sam wyłącza. Podejrzewam zasilacz.
    > Jak mogę go sprawdzić, czy to on jest winny?
    > dzięki

    Skoro są to zdarzenia losowe, trudno ci będzie cokolwiek pomierzyć.
    Najlepiej wymienić kontrolnie zasilacz na inny, lub kupić nowy.
    Zasilacze nie są drogie. Kiedyś zapłaciłem za nowy coś ok. 50-60 zł.
    Najlepiej kupić nowy, remont starego nie bardzo się opłaca cenowo.
    Nowy też uchroni cię przed możliwymi kosztami wymiany: płyty, pamięci,
    procesora, itp.
    - czyli całego komputera w najgorszym przypadku.
    Brak jednego z napięć (np. chwilowy) może sprowokować dodatkowe koszty.