  • Data: 2014-05-14 16:39:22
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/05/2014 14:07, Roman Stachowiak wrote:

    > 2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do osoby znajdującej się w
    > pobliżu drogi, jeżeli jej zachowanie mogłoby pociągnąć za sobą skutki, o
    > których mowa w tym przepisie.
    >
    > Tyle "do rzeczy"

    No właśnie, żadnych konkretów.
    Ile to jest "w pobliżu"? 1, 5, a może 1000m?
    Ponadto drzewa spryskać trzeba, a gdzie "drwa rąbią to i lecą wióry",
    sorry, ale trochę mgły to nie zamach i w żadnym wypadku brak "szczgólnej
    ostrożności" ze strony spryskujących (zakładając, że w ogóle ma to jakiś
    związek).
    Tak naprawdę to samą swoją obecnością mogę kogoś narazić na
    niebezpieczeństwo bo np. jakiś "cymbał" się na mnie zagapi bo wydawało
    mu się, że mnie skądś zna i wjedzie np. w przystanek. Co wtedy? Paranoja.
    --