  • Data: 2014-05-14 23:17:10
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 14 May 2014 16:04:31 +0200, Czesław Wiśniak

    > No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki

    ROTFL Czyją jest winą, pytam ponownie, że ta ustawa w ogóle _weszła_ w
    życie i potem trzeba było się z tym p*ić żeby to odkręcić? To niestety nie
    taka prosta sprawa jak "zielone strzałki" na prawoskręcie.

    > Oczywiscie jezeli jestes ograniczony to ci wybaczam,
    > ale urzedasom juz nie z wiadomych powodow.

    Jakiś ty wspaniałomyślny!

    > Naucz sie odpowiadac na pytania a dopiero potem sciemniaj.

    Ojej, odezwał się Czesio co w galoty kleksa popuścił po tym jak pierdnął o
    "posiadłości" Szyszko, i teraz ściemnia nie potrafiąc odpowiedzieć na
    proste pytanie, bo zwyczajnie nie wie gdzie ta "posiadłość" jest. Gdyby
    cwaniak Czesiu wiedział, to by takiego smroda nie puścił, bo wiedziałby
    jednocześnie, że ten temat to akurat była zwykła medialna nagonka -- i nie
    mogła mieć wpływu na jego decyzję o wprowadzeniu ustawy o ekranach,
    ponieważ "Ska" miała biec _najbliżej_ w odległości 4km od jego
    "posiadłości". Czesiu, dawno dało się zauważyć, że łykasz wszystko co ci
    podrzucą w mediach (niezależnych też) -- ale z łaski swojej nie rzygaj tym
    na innych.

    --
    Pozdor Myjk