  • Data: 2014-05-15 22:27:23
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 15 May 2014 13:52:09 +0200, Czesław Wiśniak

    > Czyja jest wina, ze ustawa przeszla to masz w odpowiedziach wyzej.
    > Po co znowu ta sciema i odwracanie uwagi ?

    Szyszko wprowadził ustawę, która strzeliła nas wszystkich nieźle po
    kieszeni i to jest FAKT. Podobno nie miał złych zamiarów, ale jak to w
    przypadku polityków (większości, o ile nie wszystkich), wyszło jak zwykle.
    Reszta to już konsekwencje tego babola i bierność jego następców i to też
    jest FAKT tak oczywisty, że bardziej się nie da tego podkreślić. NAginałeś
    rzeczywistość, z głupoty albo z niewiedzy i to też jest FAKT.

    > Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow.
    > Wez cos na uspokojenie.

    Nie z takimi trollami jak ty miałem do czynienia, więc sobie nie schlebiaj.
    :>

    > a w przypadku cudow Szyszki to mialem na mysli
    > odsuwanie obwodnicy na wschod:
    > http://www.halinow.pl/files/135/45dac8c69eda9/Rezcpo
    spolita,%204%20kwietnia%202007r..pdf

    Wiem doskonale o czym pisałeś, więc się nie gimnastykuj bo przepukliny
    dostaniesz. Problem jest w tym, że ty nie wiesz o czym pisałeś, a zapytany
    o ten szczegół wyjaśniający sytuację, kota odwróciłeś ogonem i się
    podnieciłeś. Ale oboje wiemy, że w dupie byłeś, gówno widziałeś i to znowu
    w zupełności wystarczy.

    > .... ale skoro juz przy tym jestesmy to moze jednak pospekulujemy
    > i napisz, ktory wariant tej drogi mial przechodzic 4km
    > od jego domu no i gdzie jest ten jego dom ?

    Ojeju, bidaczku, nie dało się tego wyczytać w bełkocie "prasowym" po którym
    wyprułeś z siebie te rewelacje? Nie dosyć że z ciebie troll śmierdzący na
    kilometr, to jeszcze lamer do tego. :>

    > Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

    Nie mam się co obawiać przy tobie. :)

    --
    Pozdor Myjk