  • Data: 2014-05-15 23:09:14
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reszta to już konsekwencje tego babola i bierność jego następców i to też
    > jest FAKT tak oczywisty, że bardziej się nie da tego podkreślić.

    Brawo miszczu :)

    > NAginałeś
    > rzeczywistość, z głupoty albo z niewiedzy i to też jest FAKT.

    Nic nie musialem naginac bo sam sie do tej rzeczywistosci sieroto wyzej
    przyznales.

    > Nie z takimi trollami jak ty miałem do czynienia, więc sobie nie
    > schlebiaj.
    > :>

    Wiekszego trolla od ciebie to tu chyba nigdy nie bylo. Zamiast merytoryki
    Caps Lock.

    > Wiem doskonale o czym pisałeś,

    Wiesz tyle co zjesz

    >Ale oboje wiemy, że w dupie byłeś, gówno widziałeś i to znowu
    > w zupełności wystarczy.

    > Ojeju, bidaczku, nie dało się tego wyczytać w bełkocie "prasowym" po
    > którym
    > wyprułeś z siebie te rewelacje? Nie dosyć że z ciebie troll śmierdzący na
    > kilometr, to jeszcze lamer do tego. :>

    Uhuhuhuhu jaki pyskacz. Znowu zamiast odpowiedziec na pytanie piane z pyska
    toczysz, a moze uwazasz, ze twoj belkot z glowy lepszy niz "prasowy" ?
    Myjk umyj buzie :)

    > Nie mam się co obawiać przy tobie. :)

    Po dziecinnym blefie z blyskami i dowodami jestes kompletnie niewiarygodny !
    To cie tak zabolalo, ze zachowujesz sie jak dzikus ?
    Zobacz jakie posmiewisko z siebie robisz.
    PLONK