  • 1. Data: 2014-05-13 19:46:31
    Temat: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
    do karambolu na S8.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-05-13 19:48:40
    Temat: Re: zamglawiacz sadowniczy
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
    > zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
    > do karambolu na S8.

    Może mógł, może nie mógł. Nikt takiego sprzętu tam nie widział

  • 3. Data: 2014-05-13 19:51:56
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 13.05.2014 19:48, Baczek wrote:

    > Może mógł, może nie mógł. Nikt takiego sprzętu tam nie widział

    Bo byla mgla :D

    /bo zamglawiacz nie jest na drodze tylko w sadach kolo drogi,
    niekoniecznie 50 m od drogi/

  • 4. Data: 2014-05-13 20:04:35
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
    > zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
    > do karambolu na S8.

    ciii, bo jeszcze Antek Smoleński się dowie i wróci do sztucznej mgły.

  • 5. Data: 2014-05-13 20:08:54
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2014-05-13 20:04, xantiros pisze:

    > ciii, bo jeszcze Antek Smoleński się dowie i wróci do sztucznej mgły.

    Wygląda na to, że do wyborów ma zakaz. Akcja "udajemy normalnych".

  • 6. Data: 2014-05-13 21:32:58
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-13 19:48, Baczek pisze:

    > Może mógł, może nie mógł. Nikt takiego sprzętu tam nie widział

    Byli tacy co widzieli oczami wyobraźni, ale w Smoleńsku

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-05-13 21:47:34
    Od: z <...@...pl>

    > Może mógł, może nie mógł. Nikt takiego sprzętu tam nie widział

    Bo to wszystko przez te ekrany dźwiękochłonne. Taka sadownicza mgła
    normalnie by się rozproszyła ale przecież walczymy z hałasem za grube
    miliony ;-)
    Ale będą jaja jak się ta teoria którą dzisiaj usłyszałem potwierdzi. :-)

    PS. Tak wiem. Nie ma się z czego śmiać ale te tory bobslejowe mnie
    śmieszą aż do momentu kiedy pomyślę że ja za nie zapłaciłem.

  • 8. Data: 2014-05-13 23:04:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wygląda na to, że do wyborów ma zakaz. Akcja "udajemy normalnych".

    NTG

  • 9. Data: 2014-05-14 07:19:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 May 2014 21:47:34 +0200, z

    > PS. Tak wiem. Nie ma się z czego śmiać ale te tory bobslejowe mnie
    > śmieszą aż do momentu kiedy pomyślę że ja za nie zapłaciłem.

    Trzeba podziękować ministrowi, w najlepszym rządzie czasów, Szyszko. Też
    mnie trzęsie na te ekrany, zwłaszcza że np. taka POW została oddana do
    użytku rok później, bo montowali... ekrany.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-05-14 08:58:49
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Trzeba podziękować ministrowi, w najlepszym rządzie czasów, Szyszko. Też
    > mnie trzęsie na te ekrany, zwłaszcza że np. taka POW została oddana do
    > użytku rok później, bo montowali... ekrany.

    ROTFL owszem Szyszko dokonywal roznych cudow gdy zaczynal orientowac sie, ze
    droga klasy S moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci, ale dlaczego
    takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego nie raczyles
    zauwazyc. Przeciez to pozniej wybudowano "siec autostrad". Na samej A2 Łodz-
    Wawa na ekrany wydano 200 baniek. Moze sprobuj jakos to usprawiedliwic jak
    te blyski z fotoradarow :)
    Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz sa
    podpisane umowy na ich budowe hehehe.