    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z cyklu czyja wina
    Date: Fri, 30 Sep 2011 13:46:34 +0000 (UTC)

    Dnia 30.09.2011 Seba <s...@g...pl> napisał/a:

    > Wrócił. Ja go dopiero teraz zobaczyłem.
    >
    > Tak BTW, to pomijając całą dyskusję i przytaczane argumenty, ale ja
    > chyba już też się stary zrobiłem - myślę, że w tym konkretnymn przypadku
    > uniknąłbym kolizji. Tam było dużo czasu na reakcję.

    Tak sobie oglądam ten filmik i jakoś słabo mi się kalkuluje.
    Ma ~30klatek/s i w 70 jest już pozamiatane, w 91 mnie się maska, w 92
    widać poduszkę. Co daje 3 sekundy całej akcji, 1 klatka ~.03 sekundy.
    Pierwsze 30 klatek, kombi daje w lewo, w okolicach 40 megrims zaczyna
    skręcać na prawy. Dopiero w 50 wyraźnie widać że kombi coś kombinuje.
    Można się domyślać wcześniej ale można nie zauważyć. Około 55~56
    autor hamuje, tyle że jakoś słabo, dając w 63 mocniej na prawy.
    Ucieka na kolizyjną i właściwie już tutaj kończą się alternatywne
    rozwiązania. Około 70 dociska heble i tyle.
    Mam nadzieję że w podobnej sytuacji zawsze wcześniej zwolnię choćby
    po to żeby spokojnie pooglądać co taki łoś wyprawia. Ten był
    przewidywalny jak krowa na drodze.
    Megrims podjął złą decyzję, ale nie sądzę żeby z tego nagrania dało
    się wykazać jego winę, prędkości nie oceniam bo nie ma jak.

    --
    kakmaratgmaildotcom