    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: yaris - zacisk\łożysko
    Date: Mon, 4 Apr 2011 23:59:14 -0700 (PDT)

    On 4 Kwi, 18:45, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Predzej czy pozniej cie to czeka, wiec twoj wybor - teraz na
    > spokojnie ukrecic i ewentualnie zmienic, czy poczekac, moze auto
    > sie sprzeda wczesniej :-)
    >
    > Troche wd40, moze podgrzac malym palniczkiem, dobry klucz i moze
    > puscic.
    >
    > Przy czym do rozruszania tloczka czy zacisku to może nawet nie
    > trzeba odpowietrzać.

    Cześć J.F ;) powiem Ci tak: nie robiłem w końcu tego odpowietrzania,
    bo byłem u mechanika, przjechał się i powiedział, że nie ma takiej
    potrzeby.
    We własnym zakresie zrobiłem więcej, bo w końcu udało mi się zdjąć ten
    zacisk na zimnym (palnika niestety nie miałem a przydałby się).

    Przypiłowałem (i posmarowałem lekko w tym miejscu smarem miedziowym)
    te klocki po obu stronach, ale nie na powierzchni ściernej tylko na
    podstawie, przy której są blaszki (żeby gładko wlazły, bo przy
    pierwszym montażu trochę na chama je wsadziłem). Felga się przestała
    grzać ;)