  • Data: 2009-03-03 06:07:55
    Temat: Re: wysterowanie 7-seg
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    identyfikator: 20040501 <N...@o...eu> wrote:

    > tak mniej więcej mi się zdawało, ale problemem nie do
    > przejścia dla mnie jest wyliczenie tego przy okresie 50Hz...
    > nie wiem jak dla 50Hz policzyć z tych danych...

    Mylisz pojęcia. Okres w normalnych granicach nie ma znaczenia, istotne
    jest wypełnienie, czyli przez jaki czas względem całego okresu zapalony
    jest jeden wyświetlacz. Jeżeli masz N wyświetlaczy i zapalasz je po kolei
    to wypełnienie jest 1/N - bo przez cały czas każdy wyświetlacz świeci się
    przez 1/N tego czasu.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/