  • Data: 2015-08-06 15:54:06
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Donnerstag, 6. August 2015 14:07:45 UTC+2 schrieb J.F.:

    > To nie tak, ze niczego nagrywac nie wolno - sprawa austryjacka jest
    > skomplikowana,

    wcale nie jest niejasna - przepisy sa jasne.

    chodzi o to aby nie zbudowac spoleczenstwa samego siebie denuncjonujacego.
    Zeby obywatele nie czuli ciagle zagrozenia i leku. zeby czuli sie na codzien wolni.
    Zeby nie mial swiadomosci ze moze byc obserwowany i nagrywany.
    ja sie pytam dlaczego jakis q..as jadac za mna samochodem ma mnie nagrywac ?
    Niby czemu jakis kelner ma mnie nagrywac w trakcie obiadu ?

    Wiadomo , ze zmarkly ostatnio miliarder ( zreszta gdyby robil badania w Polsce
    jeszcze by sie swietnie mial) wykupil te tasmy za spora sume - w zyciu by tyle
    kelnerzy nie zarobili.
    Wlasnie dlatego zeby ludzie nie robili na siebie wzajemni hakow , aby nagrywac innych
    potrzebne jest zezwolenie. I Slusznie.
    Mozna nagrywac wylacznie dla celow prywatnych lub rodzinnych , albo na video
    analogowym z obowiazkiem wymazania danych po 72 godzinach. Anlogowym , aby mozliwym
    bylo stwierdzenie autentycznosci.
    Zeby uniknac takich cyrkow jak dyktafon jednego z ministrow bedacym gwozdziem do
    trumny - hi , hi , hi . Cyrk - phli cyrk, ha , ha , ha .
    bardzzo madre regulacje.