  • Data: 2015-08-13 14:42:57
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 12. August 2015 23:04:09 UTC+2 schrieb Krzysztof Halasa:

    > Nie odnosiłem się do samego prawa (lub braku) nagrywania, tylko do tego
    > analoga. Analog w niczym nie pomaga.
    > --
    > Krzysztof Hałasa

    specjalnie nie chce mi sie osadzac czy to ma sens , czy nie.
    wolno nagrywac urzadzeniami analogowymi i mozna przechowywac najdluzej 72 godziny
    dla celow prywatnych, rodzinnych ( np kamera umieszczona przed wejsciem do domu przy
    bramie przuy ulicy , obejmujaca przypadkowych przechodniow. Tak mowi prawo.

    Powaznym argumntem jest, aby nie budowac spoleczenistwa wzajemnie na siebie
    donoszacego, czyli rozbudzac wzajmna nienawisc w spoleczenstwie. W rosji carskiej za
    brak donosu karano smiercia.
    Caryca Katarzyna w przyplywie litosci i dobrego serca zlagodzila kare - jedynie
    obcinano jezyk - zywcem naturalnie.