  • Data: 2015-08-09 12:09:49
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą, obecnie praktycznie każda kamera, nawet taka najprostsza
    > analogowa PAL bez żadnego styku cyfrowego, przetwarza sygnał cyfrowo.
    > Pierwsze, co jest na wejściu takiego scalaka podpiętego do matrycy
    > (albo w ogóle w jednym układzie z matrycą), to jest ADC.
    >
    > Musiałbyś poszukać sprzętu z lat 80, raczej słabo to widzę w samochodzie
    > osobowym.
    > --
    > Krzysztof Hałasa

    to nie jest istota takiej regulacji prawnej.

    istota jest, ze spoleczentwo nie chcilo miec takiej sytuacji , w ktorej samo siebie w
    sposob niekontrolowany moze sie inwigilowac.
    do tego sa specjalne sluzby dzialajace pod kontrola.

    Przed laty byal juz dyskusja wprowadzenia loggerow do samochodow. na wypadek wypadku
    pozwoliloby to wyjasnic jego okolicznosci.
    Nie przeszlo - ludzie nie chca byc ciagle nagrywani , filmowani , kontrolowani.

    Nie mam nic przeciwko kontrolom , w ramach jasnych regul gry. Nie mam nic przeciwko
    radarom , monitoringowi miejskiemu.
    Ale nie chcialbym byc na kazdym mozliwym kroku byc obserwowanym i rejestrowanym przez
    niewiadomo kogo - kazdego kto ma na to ochote.