  • 1. Data: 2015-06-24 03:37:33
    Temat: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    http://www.fotopolis.pl/n/20925/wolnosc-panoramy-pod
    -znakiem-zapytania/
    No, nie jest fajnie.
    :-(
    Swoja droga (patrz mapka) nie wiedzialem, ze i teraz we Francji, we
    Wloszech i Grecji tez jest pod tym wzgledem niefajnie.
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-06-24 15:57:45
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-24 o 03:37, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Swoja droga (patrz mapka) nie wiedzialem, ze i teraz we Francji, we
    > Wloszech i Grecji tez jest pod tym wzgledem niefajnie.

    Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
    jak leci?

  • 3. Data: 2015-06-24 16:43:53
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
    > jak leci?

    Nie, płacić wszystkim, którzy wejdą na drogę sądową, bo ich stać ;)

    L.

  • 4. Data: 2015-06-24 16:53:21
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 24.06.2015 o 15:57, Krzysiek pisze:

    > Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
    > jak leci?

    To chyba zależy gdzie stoją serwery :)

    marcin

  • 5. Data: 2015-06-24 18:21:04
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-24 o 03:37, T...@s...in.the.world pisze:

    > Swoja droga (patrz mapka) nie wiedzialem, ze i teraz we Francji, we
    > Wloszech i Grecji tez jest pod tym wzgledem niefajnie.

    Wydawało mi się kiedyś, że to dotyczy pojedynczych budowli:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Atomium

    "Wszystkie zdjęcia Atomium, także te robione przez turystów, są objęte
    prawami autorskimi należącymi do organizacji SABAM - Société
    d'Auteurs Belge - Belgische Auteurs Maatschappij (Belgijskie
    Stowarzyszenie Autorów, Kompozytorów i Wydawców)"

    A to zdjęcie Atomium z angielskiej Wikipedii:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Atomium#/media/File:At
    omium_010-censored.png

    P.

  • 6. Data: 2015-06-24 20:41:58
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    > No, nie jest fajnie.

    ...ale może być też tak, jak w Austrii - nie wolno nagrywać niczego:

    http://hadron.pl/ban-na-kamery-samochodowe/

    P.

  • 7. Data: 2015-06-24 22:57:27
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2015-06-24 o 15:57, Krzysiek pisze:

    > Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
    > jak leci?

    Prawie całe Niemcy są już "zamazane". :)

  • 8. Data: 2015-06-25 08:51:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-24 20:41, Piotrne wrote:

    > ...ale może być też tak, jak w Austrii - nie wolno nagrywać niczego:
    >
    > http://hadron.pl/ban-na-kamery-samochodowe/

    Na tle europy PL jawi się jak oaza wolności.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2015-06-25 12:15:58
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    A naszkicowac bede mogl? A namalowac albo zapamietac wyglad?
    Z punktu widzenia usera do oczywiscie debilizm, ale z punktu tego, kto forsuje ten
    przepis,
    ma to drugie dno.

  • 10. Data: 2015-06-25 12:23:07
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik quent napisał:

    > Na tle europy PL jawi się jak oaza wolności.

    Ciekawe, czy gdy te idiotyzmy wejdą w życie, to tak samo dobrze sobie z
    nimi poradzimy, jak z żarówkami? Ku wściekłości eurodebili z Brukseli.
    Dla mniej zorientowanych - są nadal w sprzedaży jako kule grzewcze
    (uwaga efekt uboczny - świeci), żarówki wstrząsoodporne itd. Na
    pudełkach jest napis "zgodnie z art rozporządzenia KE z.... żarówka nie
    jest przeznaczona do oświetlania pomieszczeń domowych". I wszyscy są
    zadowoleni. Najbardziej Chińczycy u których są produkowane.