  • Data: 2015-08-10 16:27:59
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Aug 2015 03:09:49 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):
    > to nie jest istota takiej regulacji prawnej.
    > istota jest, ze spoleczentwo nie chcilo miec takiej sytuacji , w ktorej samo siebie
    w sposob niekontrolowany moze sie inwigilowac.
    > do tego sa specjalne sluzby dzialajace pod kontrola.
    >
    > Przed laty byal juz dyskusja wprowadzenia loggerow do samochodow. na wypadek
    wypadku pozwoliloby to wyjasnic jego okolicznosci.
    > Nie przeszlo - ludzie nie chca byc ciagle nagrywani , filmowani , kontrolowani.

    Przeszlo ? Cos mi sie wydaje ze sprawa dalej otwarta i "czarna
    skrzynka" bedzie w samochodzie obowiazkowa.

    Podobnie jak namierzanie pozycji telefonu czy automatyczne zglaszanie
    wypadku - wszystko oczywiscie w trosce o obywatela :-)

    > Nie mam nic przeciwko kontrolom , w ramach jasnych regul gry.
    > Nie mam nic przeciwko radarom , monitoringowi miejskiemu.
    > Ale nie chcialbym byc na kazdym mozliwym kroku byc obserwowanym
    > i rejestrowanym przez niewiadomo kogo - kazdego kto ma na to ochote.

    Ale przeciw miejskiemu monitoringowi tez tak protestujesz ? :-)

    J.