  • Data: 2015-07-22 23:46:02
    Temat: Re: wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jul 2015, Krzysztof Halasa wrote:

    > A gdzie to jest napisane w ustawie?

    Art.23, art.27, art.28, art.31

    W to, że podobnie, o ile *nieodpłatnie*, wolno również przy ceremoniach
    religijnych oraz uroczystościach państwowych nie wnikałem, poprzestałem
    na "sobie" i szkołach, zaznaczyłem że to nie jest kompletna lista
    wyjątków "kiedy wolno", niemniej "wolno tylko o ile w ustawie
    powiedziano że wolno".
    Nie ma uprawnienia "na rozum", bo jest generalny zakaz i już.
    Dlatego "wyjątek dla krajobrazu" jest konieczny (i zasadny,
    bo skoro architekt do spóły z inwestorem psują krajobraz, to
    powinni "oddać" to co zepsuli :>, choćby tylko poprzez *dalsze*
    nieograniczanie użytkowania tegoż krajobrazu)

    Dla co leniwszych gotowiec pod nos:
    https://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_%28us
    tawa_z_4_lutego_1994_r._tekst_jednolity_z_2006_r.%29

    pzdr, Gotfryd