  • Data: 2009-04-28 17:20:09
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gargomel napisał:
    > więc podałeś schemat zasilacza, ale bez dnych elementów więc nie mogę

    Zlituj się - na schemacie stoi jak wół - C2 i C3 mają po 4,7nF. Coś
    jeszcze mam odczytać dla Ciebie? Przyjmujemy, że zwora Z2 nie jest
    połączona. Że kopie, to wiem i bez Ciebie i dlatego jak ma być
    podłączenie do gniazda z bolcem, to podłączam. Nawet nie musisz liczyć
    prądu upływu. Interesuje mnie jak byś ten zasilacz przeprojektował, żeby
    kondensatory C2 i C3 nie były potrzebne? Będzie jakiś pożytek z dyskusji.
    Maciek