  • Data: 2009-04-28 14:05:46
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciek" napisał:
    > Czytasz co piszesz? Z pewnością nie. Nie pisałem o konstrukcjach i
    > produkcjach made in China.

    chińska tandeta to tylko taka metafora nierubstwa, tandety i głupoty (w
    których przodują chiny),
    więc podałeś schemat zasilacza, ale bez dnych elementów więc nie mogę
    odnieść się do konkretów, wiec spytam ciebie: jaka jest impedancja między
    fazą a obudową w takim zasilaczu? (dla 50Hz) bo norma dopuszcza 0.5Moma
    (daje to prąd upływu 0.5mA), czy ten zasialcz posiada certyfikat jakości CE?
    jak odpowiesz na te pytania to wszystko stanie się dla ciebie jasne:O)