-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: uwaga na odpadające koła:)
Date: Wed, 02 Mar 2011 20:05:27 +0100
Organization: -
Lines: 32
Message-ID: <k...@4...com>
References: <ikku8g$tac$1@node2.news.atman.pl>
<4d6e7f17$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299092724 5994 82.143.187.50 (2 Mar 2011 19:05:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 19:05:24 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354332
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 02 Mar 2011 18:32:10 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>Z tego co rozumiem to zastosowano nie dystanse, a tzw. konwertery.
>Bo dystans to wytoczony krążek z otworami na przestrzał i prawdę mówiąc
>tego się raczej nie da zrobić źle.
A srub pozniej nie urywa ? Bo one wtedy kiepsko podparte, ale moze to
naprawde na tarcie pracuje.
>Natomiast te konwertery to faktycznie wymysł szatański - to pierścienie
>przykręcane zamiast koła, śrubami o rozstawie samochodu, następnie do
>nich przykręca się felgę o innym rozstawie śrub.
A swoja droga to ciekaw jestem jak to sie ma do homologacji.
>Bo nie ma tak że "nie istnieją" stalowe felgi w danym rozmiarze.
>Istnieją wszystkie we wszystkich rozmiarach - zwłaszcza jak się chce
>tego kupić 600 sztuk.
No nie wiem - 600 sztuk to moze byc za malo zeby uruchamiac produkcje
na konkretny ET.
>Tyle że pewnie sprzedawca miał dojście do jakiejś stalowej taniochy
>zalegającej w jakimś magazynie i wyliczył że taniej mu będzie
>dorobić/kupić do tego dziadowską przejściówkę niż zamówić felgi takie
>jak mają być.
Ale przeciez stalowe jakie by nie byly to nie powinny byc drogie.
No chyba ze juz i tak na tych samochodach zarabia po 1000zl.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.11 20:11 krzyss
- 02.03.11 20:42 Artur Maśląg
- 02.03.11 21:01 Kuba \(aka cita\)
- 02.03.11 22:44 Przemek V
- 02.03.11 22:48 Przemek V
- 02.03.11 22:50 Przemek V
- 02.03.11 23:49 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 03.03.11 00:43 Tomasz Pyra
- 03.03.11 03:24 to
- 03.03.11 08:14 Mirek Ptak
- 03.03.11 08:36 Andrzej Ława
- 03.03.11 08:52 Przemek V
- 03.03.11 09:06 J.F.
- 03.03.11 09:42 Marcin Stankiewicz
- 03.03.11 10:29 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-17 nie wyrzucaj starych opon
- 2024-12-17 znów elektryk:P
- 2024-12-17 "Ręczny" a przegląd.
- 2024-12-17 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-17 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-12-17 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-17 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=