  • Data: 2011-03-03 08:52:59
    Temat: Re: uwaga na odpadajšce koła:)
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 3, 8:14 am, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Dnia 2011-03-02 22:44,  *Przemek V* napisa , a mnie co podkusi o, eby
    > odpisa :

    > No ale to Pol-Mot wymi k , a nie Opel. Oferta Opla by a dopiero 4, czy
    > pi ta.

    Już nie pamiętam - chodzi o zasadę. Ciężko uważać, tak jak tu
    niektórzy piszą, żeby było coś ustawione jeśli kilka marek spełniało
    warunki a na koniec była dogrywka elektroniczna pomiędzy nimi i
    wybrano najtańszą. Natomiast cyrk z felgami pokazuje, że specyfikacja
    nie była przemyślana a na etapie postępowania komuś zabrakło jaj żeby
    zinterpretować korzystnie. Prawdopodobnie kapnęli się po pierwszym
    piśmie ale chcieli uniknąć dwuletniego procesu odwoławczego jednej z
    przegranych firm, że warunki się zmieniły w trakcie, itp, itd.