-
Data: 2011-03-03 00:43:27
Temat: Re: uwaga na odpadajšce koła:)
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-03-02 20:05, J.F. pisze:
> On Wed, 02 Mar 2011 18:32:10 +0100, Tomasz Pyra wrote:
>> Z tego co rozumiem to zastosowano nie dystanse, a tzw. konwertery.
>> Bo dystans to wytoczony krążek z otworami na przestrzał i prawdę mówiąc
>> tego się raczej nie da zrobić źle.
>
> A srub pozniej nie urywa ? Bo one wtedy kiepsko podparte, ale moze to
> naprawde na tarcie pracuje.
Chyba jednak na tarcie.
Nawet w seryjnych samochodach szpilka potrafi być dość długa. Same
dystanse też się stosuje nawet w seryjnych samochodach. O motorsporcie
nie wspominając, a jednak nic się nie urywa.
>> Natomiast te konwertery to faktycznie wymysł szatański - to pierścienie
>> przykręcane zamiast koła, śrubami o rozstawie samochodu, następnie do
>> nich przykręca się felgę o innym rozstawie śrub.
>
> A swoja droga to ciekaw jestem jak to sie ma do homologacji.
Za to powinni dowody rejestracyjne sami sobie pozabierać, bo podobno
koła wystają poza obrys pojazdu.
A homologacja zapewne o takiej ewentualności w ogóle nie wspomina.
Dochodzi jeszcze jedna sprawa.
Samochód z dystansami zaczyna się prowadzić dość ciężko - szarpie
kierownicą, mocno ciągnie w koleinach, a ostro hamując na zakręcie
kiedyś sobie bark ze stawu wypchnąłem.
>> Bo nie ma tak że "nie istnieją" stalowe felgi w danym rozmiarze.
>> Istnieją wszystkie we wszystkich rozmiarach - zwłaszcza jak się chce
>> tego kupić 600 sztuk.
>
> No nie wiem - 600 sztuk to moze byc za malo zeby uruchamiac produkcje
> na konkretny ET.
ET to akurat można załatwić normalnymi dystansami.
W zasadzie istotne żeby się zgadzała ilość śrub.
Nawet jak rozstaw się trochę różni, to można od biedy użyć śrub
pływających - rozwiązanie może do mnie nie przemawia, ale na pewno
lepiej niż jakieś konwertery.
>> Tyle że pewnie sprzedawca miał dojście do jakiejś stalowej taniochy
>> zalegającej w jakimś magazynie i wyliczył że taniej mu będzie
>> dorobić/kupić do tego dziadowską przejściówkę niż zamówić felgi takie
>> jak mają być.
>
> Ale przeciez stalowe jakie by nie byly to nie powinny byc drogie.
> No chyba ze juz i tak na tych samochodach zarabia po 1000zl.
I tak jakieś felgi dać musieli, więc nie wiem ile można zaoszczędzić
kupując jakiekolwiek felgi w stosunku do kupienia właściwych.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.11 03:24 to
- 03.03.11 08:14 Mirek Ptak
- 03.03.11 08:36 Andrzej Ława
- 03.03.11 08:52 Przemek V
- 03.03.11 09:06 J.F.
- 03.03.11 09:42 Marcin Stankiewicz
- 03.03.11 10:29 Jacek
- 03.03.11 10:29 Rychu
- 03.03.11 10:42 LEPEK
- 03.03.11 10:42 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 03.03.11 11:02 Cavallino
- 03.03.11 11:39 BaX
- 03.03.11 12:02 J.F.
- 03.03.11 12:30 Vlad The Ripper
- 03.03.11 12:30 BaX
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS