  • 1. Data: 2011-03-02 09:14:08
    Temat: uwaga na odpadające koła:)
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    było? nie było?
    http://www.tvn24.pl/-1,1694503,0,1,gdyby-sie-nie-zat
    rzymali--odpadlyby-kola,wiadomosc.html

    wersja skrócona jak by się połamało
    http://tiny.pl/hdmjj

    chodzi o Policyjne alfy..

  • 2. Data: 2011-03-02 10:04:59
    Temat: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 02-03-2011 09:14, Albercik pisze:
    > było? nie było?
> [...]

    "no kurwa rence", za 20k pln. ile kosztowaly przerobki, a ile beda
    kosztowaly naprawy po tych przerobkach?

  • 3. Data: 2011-03-02 10:07:37
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    > "no kurwa rence", za 20k pln. ile kosztowaly przerobki, a ile beda
    > kosztowaly naprawy po tych przerobkach?

    a to, to już zmartwienie dostawcy tych pierścieni dystansujących

  • 4. Data: 2011-03-02 10:08:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > było? nie było?
> [...]

    I już wiemy o co chodziło ze stalowymi felgami - po porstu ustawili przetarg
    (tyle że nie wypaliło):

    "Gdyby nie dystanse w alfach romeo, przetarg wygrałby Opel Insignia, bo to
    tę markę faworyzował przetarg. Z analizy specyfikacji zamówienia wynika, że
    tylko ten model bez konieczności ingerowania w mocowanie kół czy inne
    elementy spełniał wszystkie warunki - m.in. konieczność montowania zimowych
    kół na stalowych felgach."

  • 5. Data: 2011-03-02 10:11:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:

    > "no kurwa rence", za 20k pln. ile kosztowaly przerobki, a ile beda
    > kosztowaly naprawy po tych przerobkach?

    20 zł/za koło.
    Wystarczy założyć zimówki na alusy które zapewne też dostali razem z letnimi
    i po sprawie.
    Sami sobie kretynizmy wymyślili, to usunięcie kretynizmów powinno iść z kasy
    autora tego pomysłu.

  • 6. Data: 2011-03-02 10:18:22
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 02-03-2011 10:07, fuen pisze:

    > a to, to już zmartwienie dostawcy tych pierścieni dystansujących

    o, a tego to juz nie wiemy.

  • 7. Data: 2011-03-02 11:32:58
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-02 10:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > czy inne elementy spełniał wszystkie warunki - m.in. konieczność
    > montowania zimowych kół na stalowych felgach."

    Z tym ustawieniem (przynajmniej z tego powodu) to chyba nie jest takie
    oczywiste - nie znam innej marki samochodów z klasy średniej, do których
    nie ma stalowych felg.
    Widział ktoś warunki przetargu? chętnie bym poczytał.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Wcale się nie dziwię, że woleli by Insignię - ładniejszy, mocniejszy i
    lepszy samochód bez dwóch zdań :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2011-03-02 11:35:47
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    > PS.
    > Wcale się nie dziwię, że woleli by Insignię - ładniejszy, mocniejszy i
    > lepszy samochód bez dwóch zdań :)
    > --

    Dobrze,ze dales na koncu zdania emota bo jeszcze bym uwierzyl ;)

    pozdr

  • 9. Data: 2011-03-02 11:39:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-02 11:35, *Czyzyk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Dobrze,ze dales na koncu zdania emota bo jeszcze bym uwierzyl ;)

    Ja to całkiem poważnie napisałem - a emotikonka to dla podkreślenia
    radochy jaka daje Insignia :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2011-03-02 11:52:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2011-03-02 11:35, *Czyzyk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Ja to całkiem poważnie napisałem

    No to masz jakieś zboczenie zawodowe i brak umiejętności obiektywnego
    spojrzenia na rzeczywistość.