eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyutrata mocy › Re: utrata mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!nntp-feed.chiark.greenend.org.uk!ewrotcd!us
    enet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-me
    dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshos
    ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Aug 2014 20:40:13 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: utrata mocy
    References: <53eb549b$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <53eb6df1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lsftor$1eht$1@news2.ipartners.pl>
    <53eb881d$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <53eb9d3e$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <lsg9qf$bom$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <lsg9qf$bom$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <53ebb10f$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.172.27
    X-Trace: 1407955215 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2373 83.25.172.27:50549
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2621
    X-Received-Body-CRC: 1732145818
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541612
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:
    > W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
    >> W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:
    >>>
    >>>> W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z
    >>>> najczęstszych i
    >>>> jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.
    >>>
    >>> ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie
    >>> z tym poradzi
    >>
    >>
    >> Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
    >> znalazł w mądrej książce, że go nie ma, więc będzie wymieniał świece.
    >> Chyba, że okaże się coś innego po dokładnych oględzinach, ale
    >> przesunąłem wizytę na poniedziałek.
    > jasne, świece zapłonowe wiedzą jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w
    > innych okolicznościach auto też nie domaga? Sprawdź na innej górce, z
    > inną szybkością....
    > Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zaczął
    >
    > ToMasz

    Tak, napisałem w pierwszym poście, że praktycznie przy każdym ruszaniu,
    ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje
    mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie
    najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod nią jakieś
    2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało
    się miesiąc temu i wcześniej, a jak jedzie teraz.

    Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste
    w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych
    stacjach odrzuciłem tą hipotezę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: