  • Data: 2011-09-17 21:29:27
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-17 21:47, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Z dyskusji w tym wątku (ale też trochę z wcześniejszych obserwacji).
    > A dokładnie z ignorowania wcześniej opisanych warunków przy formułowaniu
    > własnych sądów.

    A jakie warunki były opisane? Bo ja się wtryniłem z butami w dyskusję
    która dawno wykraczala poza potrzebe inicjatora wątku i wy tam sobie
    wesoło ględziliście o wyższośc LPT nad atmelkami w sytuacjach ogólnych.

    > Programowałem również wcześniej.

    To bardzo wiele tłumaczy. Szczególnie styl: jak zabraknie argumentu to
    ucieczka w "za młody jesteś żeby pamiętać jak żeśmy z Józkiem klepali
    sterowniki na PDP w kodzie maszynowym na kartach perforowanych".

    > Mam się spodziewać, że zaraz zacznie Pan rzucać mięsem?

    Wręcz przeciwnie, zazwyczaj to reakcja alergiczna strony przeciwnej na
    hasło "przeciez od dawna jest silne typowanie w C++" albo "po co tyle
    niebezpiecznego kodu, nie słyszaleś o RAII?".

    > Więcej błędów powstaje przy tworzeniu założeń, a nawet przy określaniu
    > wymagań. A jeśli nawet nie więcej, to są one bardziej istotne.

    Wow, to była szybka ucieczka w bok. Nie doceniałem doświadczenia
    usenetowego kolegi. Zapomniałeś jednak wyciąć cytatu, było by bardziej z
    sensem.

    > Bo ja nie oddam swego życia (a nawet rzeczy o wiele mniej cennych)
    > w ręce koderów.

    Oddajesz codziennie.

    > Moje gratulacje.
    > Świetnie. Widzę, że praca w zespole przynosi efekty.

    Jakim zespole?

    > Nie wszyscy potrafią wszystko.

    Spodziewałem się raczej przykladu ale jak zwykle zostala tylko żałosna
    złośliwość.

    > Zawsze. Od początku Panu o tym mówiłem.

    Nie. Bash nie jest lepszą alternatywą. Naprawdę, w stosunku do
    czegokolwiek. Podobnie jak i perl.