    Date: Sat, 26 Apr 2014 16:05:51 +0200
    From: MiSter <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: trudne pytania...

    W dniu 2014-04-25 20:20, tusk, donald tusk pisze:
    > coś takiego:
    > AVR276: USB Software Library for AT90USBxxx
    > Microcontrollers
    > znalazłem jakiś opis, a gdzie jest biblioteka do ściągnięcia?

    Jak pamiętam od dwóch - trzech lat próbujesz zgłębiać temat usb. Nawet
    coś ci kiedyś tłumaczyłem.
    Określ co chcesz uzyskać? Jak interfejs komunikacyjny typu CDC ze swoim
    sterownikiem to wystarczy FTDI, tak jest to zrobione w niektórych
    Arduino. Nie trzeba żadnego soft stacku.
    Jak chcesz zrobić Hosta to też polecam FTDI, mają już gotowe środowisko.

    MiSter