  • 1. Data: 2014-04-24 12:05:28
    Temat: trudne pytania...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie wiem czy Ktoś tu będzie w stanie mi pomóc... dostałem takie
    ultimatum od tuska: oprogramować kontroler sterujący kartą przekaźników...
    wiem tylko tyle, że kontroler sterowany jest po USB, a zbudowany w
    oparciu o AVRa...
    moje pytanie brzmi, czego się można spodziewać? Ktoś przerabiał temat i
    wie co to może być za kontroler? szukam na razie wszystkiego...

  • 2. Data: 2014-04-24 12:09:17
    Temat: Re: trudne pytania...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    na przykład pytanie, ktoś bawił się w stos (tfu co za słowo) USB w tym
    AVRku, czy podpiął FTDI? ma Ktoś orientację?

  • 3. Data: 2014-04-25 08:47:45
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > na przykład pytanie, ktoś bawił się w stos (tfu co za słowo) USB w tym
    > AVRku, czy podpiął FTDI? ma Ktoś orientację?

    W Arduino masz wszystko gotowe - przetestowane.

  • 4. Data: 2014-04-25 11:15:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > W Arduino masz wszystko gotowe - przetestowane.

    pomożecie mi się z tym zmierzyć?

  • 5. Data: 2014-04-25 12:02:52
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-25 11:15, tusk, donald tusk pisze:

    > pomożecie mi się z tym zmierzyć?

    Ja bym pomógł, ale dla Tuska - zapomnij :)

  • 6. Data: 2014-04-25 12:46:54
    Od: K9 <i...@p...az.pl>

    Na AVR ale ... interf. programowy czy sprzętowy ?
    Jest sterownik urządzenia USB czy masz go utworzyć ?

  • 7. Data: 2014-04-25 12:52:37
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 12:05:28 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk
    napisał:
    > nie wiem czy Ktoś tu będzie w stanie mi pomóc... dostałem takie
    >
    > ultimatum od tuska

    Leć z tym do Macierewicza.

  • 8. Data: 2014-04-25 19:50:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jeszcze mi nie powiedzieli... jakieś moduły, może i Arduino
    ciężko na razie powiedzieć...

    istnieją jakieś sztandarowe PDFy na temat USB w AVR?

    a czy jakieś PDFy na temat budowania urządzeń USB w Arduino
    też istnieją? można prosić o jakieś namiary, jest weekend
    może bym coś przejrzał...

    co to jest ogólnie to Arduino, gdzie jest kod (oczywiście
    związany z USB)? można to gdzieś zassać do przejrzenia? a jakieś dokumenty?

  • 9. Data: 2014-04-25 20:20:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    coś takiego:
    AVR276: USB Software Library for AT90USBxxx
    Microcontrollers
    znalazłem jakiś opis, a gdzie jest biblioteka do ściągnięcia?

  • 10. Data: 2014-04-25 20:48:47
    Temat: [OT] Re: trudne pytania...
    Od: butek <email.is@invalid>

    /.../

    Pszemol! Szykuj paypala ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate