  • 1. Data: 2009-08-04 10:18:46
    Temat: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    tutaj rpzyklady:

    http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,6806082,Technik
    a_HDR___zobacz_to__czego_nigdy_nie_widziales.html?ad
    w=1&gclid=CP6znPHiiZwCFc8UzAodSm39mg

    czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    MOzna zobaczyc.
    wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?

    Ja przyznaje sie bez bicia ze nie zrobilem.

  • 2. Data: 2009-08-04 10:46:44
    Temat: Re: technika HDR jak sie to robi ?
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?
    > Ja przyznaje sie bez bicia ze nie zrobilem.

    I dobrze. Nie ucz sie tego.

  • 3. Data: 2009-08-04 10:56:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > I dobrze. Nie ucz sie tego.

    rozumiem , ze nalezysz do tych ktorzy nie zrobili.
    ale pytanie bylo inne - nie kto nie zrobil , tylko kto zrobil ?

  • 4. Data: 2009-08-04 11:12:38
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 4 Sie, 12:56, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > rozumiem , ze nalezysz do tych ktorzy nie zrobili.
    > ale pytanie bylo inne - nie kto nie zrobil , tylko kto zrobil ?

    Tu cała lista:
    http://wiki.panotools.org/HDR_Software_overview

    Ja używałem photomatixa, ale dla mnie osobiście zdjęcia w linku od
    Ciebie to własnie "dobry przykład złego"
    Fajnie wyglądają zdjęcia o dużej rozpiętości tonalnej, ale nie lubię
    takich sztucznych. Dlatego zostałem przy ręcznym składaniu:|
    Tu np. zdjęcie, które składałem z 4 różnych ekspozycji, sporo z tym
    zabawy:

    http://www.flickr.com/photos/piotrfuz/2883950959/

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 5. Data: 2009-08-04 11:46:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 13:12, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Tu cała lista:http://wiki.panotools.org/HDR_Software_overvie

    super - ciekawe zestawinei , dzieki

    > Ja używałem photomatixa, ale dla mnie osobiście zdjęcia w linku od
    > Ciebie to własnie "dobry przykład złego"

    zgadzam sie z tym i nie chodzi mi o apoteoze tej techniki
    wykorzystanej w taki wlasnie sposob ,tylko czy ktos tutaj rzeczywiscie
    osiagnal taki wlasnie efekt ?

    mnie sie nie udalo.

  • 6. Data: 2009-08-04 11:49:59
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    > czy komus udalo sie osiagnac takie same efekty ?
    > MOzna zobaczyc.
    > wiem ze kazdy wie jak sie tak robi , ale kto zrobil?
    >
    > Ja przyznaje sie bez bicia ze nie zrobilem.

    Wiekszosc tu obecnych to robila ale efekty tego sa tak samo
    oplakane jak te pod wskazanym przez Ciebie linkiem . Sa lepsze metody
    równowazenia duzej rozpietosci tonalnej.

    abpc
    --

    www.abpc.com.pl

  • 7. Data: 2009-08-04 12:00:28
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 13:49, "abpc" <j...@a...com.pl> wrote:

> [...]
    > oplakane  jak te pod wskazanym  przez Ciebie linkiem . Sa lepsze metody
    > równowazenia  duzej rozpietosci  tonalnej.

    te zdjecia nie sa zrobione dla rownowazenia duzej rozpietosci
    tonalnej.
    to sie widzi ze sa robione w celu uzyskania takiego wlasnie efektu
    specjalnego.

    ja nie chce w tej chwili rozstrzygac czy jest to efekt ladny i dobry
    czy brzydki i zly .
    mnie sie nie udalo takiego osiagnac.
    slysze ze wszystkich stron : "phi... hdr , strasznie zjechany"
    a mnie interesuje wlasnie taki efekt.
    czy ktos rzeczywiscie uzyskal , ( a nie tylko wie wie jak to
    zrobic). ?
    moze jakis link ?

  • 8. Data: 2009-08-04 12:01:32
    Od: bans <g...@o...pl>

    XX YY pisze:

    > moze jakis link ?

    Ślepy jesteś? Pytanie retoryczne.

    --
    bans

  • 9. Data: 2009-08-04 12:14:39
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

> [...]

    Nie badz taki docent i nie twórz nowych teorii:
    High dynamic range imaging - technika w fotografii polegajaca na wykonaniu
    kilku ekspozycji tego samego kadru, z których czesc jest niedoswietlona, a
    pozostala czesc przeswietlona. Pozwala ona otrzymac obraz sceny
    charakteryzujacy sie duza rozpietoscia tonalna.

    A widzi sie , ze sa wlasnie spie ..... e a efekt to produkt uboczny :)

    abpc
    --
    www.abpc.com.pl

  • 10. Data: 2009-08-04 12:15:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 14:01, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Ślepy jesteś? Pytanie retoryczne.
    >
    > --
    > bans

    a ty stawiajac pytanie w ten sposob jestes chamskim glupcem

    nie intersuja mnie linki do jakis egzotycznych mistrzow fotografii z
    pracami obiegajacymi serwisy swiatowe.ostatecznie sam je wskazalem.

    mnie intersuje kto z zywych tutaj cos takiego namacalnego zrobil ?
    o tym , ze sie wie jak to sie robi - to ja wiem.
    ale czy ktos tutaj zrobil?
    okazuje sie ze odpowiedz na to pytanie nie jest taka prosta.

    jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej milcz gdyz wychodzisz
    rzeczywiscie na bezmyslnego chama.