  • 1. Data: 2009-08-03 15:50:08
    Temat: zdjecia cyfrowe
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    Witam kolezanki i kolegow.

    Zbieram sie na odwage i walcze ze soba. To dosyc wstydliwy temat, wiec
    nie do konca jestem pewnien czy robie dobrze, publicznie przyznajac sie
    do posiadania nowoczesnego aparatu, a co jeszcze gorsze, do robienia nim
    zdjec. Wciaz nie moge sie zdecydowac czy oficjalnie pokazac je na
    stronie. Wstyd straszny. Na usprawiedliwienie moge dodac, ze zostalem
    zmuszony. Gdyby ktos mial ochote zerknac i popatrzec, to zapraszam poki
    nie skasowalem:

    http://robertkresa.com/iNC01.html

    Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-08-03 15:55:12
    Temat: Re: zdjecia cyfrowe
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie skasowalem:
    >
    > http://robertkresa.com/iNC01.html
    >
    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Ogólnie to nie lubię fotek, które mizernie próbują udawać noc choć robione
    są w samo południe, pobieżnie przegladając ok 20 fotek nie znalazlem ani
    jednej która by pokazywała coś a takich http://robertkresa.com/HN07.html
    zupełnie nie rozumiem.

  • 3. Data: 2009-08-03 16:08:08
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > nie skasowalem:
    > http://robertkresa.com/iNC01.html
    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Uawki fajne :)

    Wolalbym cale drzewo, ale jak truskawki z cukrem jadam ;)

  • 4. Data: 2009-08-03 16:13:07
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

> [...]
    > znalazlem ani jednej która by pokazywała coś a takich http://
    > robertkresa.com/HN07.html zupełnie nie rozumiem.

    Dziekuje Kocie (choc chodzilo mi glownie o te szesc prostokatnych),
    przyznam Ci sie, ze tej z samolotem udajacej, ze niby w nocy zrobione -
    tez nie rozumiem.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 5. Data: 2009-08-03 16:32:36
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > przyznam Ci sie, ze tej z samolotem udajacej, ze niby w nocy zrobione -
    > tez nie rozumiem.

    Moze to ciemny obiektyw byl?

    MSPANC ;),
    Vituniu.

  • 6. Data: 2009-08-03 16:33:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja nie lubie truskawek, ale mysle, ze dla smakoszy by sie znalazlo z
    > calym drzewem. Tylko skanowac sie nie chce :)

    Tu cie rozumiem :)

  • 7. Data: 2009-08-03 16:36:43
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    O, witaj!

> [...]
    > nim zdjec. Wciaz nie moge sie zdecydowac czy oficjalnie pokazac je na
    > stronie. Wstyd straszny. Na usprawiedliwienie moge dodac, ze zostalem

    No już tak się nie kryguj! ;-) Przynajmniej póki piszesz na
    pyryfycy... :))

    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Skoro tak, to chętnie korzystam. :) Hmm, szczerze? Jak znam Twój
    normalny poziom, to te bym jednak nazwał tylko wprawkami - podoba mi się
    chyba tylko ostatnie (a pierwsze i przedostatnie miało potencjał). Jeśli
    chodzi o stronę techniczną, to za brak "magii" oskarżyłbym nadmierne
    wyciąganie cieni, a psychologicznie: konieczność dostosowania się do
    nowego "modus operandi". ;-)

    Moja prośba: nie kasuj i nie rezygnuj, bo liczę, że wraz z kolejnymi
    generacjami sprzętu cyfrowego będziesz w stanie prześcignąć swoje
    dotychczasowe wyniki z analoga (który w końcu rozwojowo jest już "dośc
    martwy" ;-) Cyfrę (tak jak kiedyś analoga) trzeba najpierw polubić, a
    wraz z tym przyjdzie lepsze zrozumienie jej filozofii i przyspieszone
    tempo nauki. Na pociechę dodam, że taki fotograficzny dyletant jak ja
    potrzebował dwóch lat (i jakichś 20K klatek ;-) żeby do końca zrozumieć
    swój sprzęt, jego pokrętną filozofię, właściwości matrycy i "upodobania"
    cyfrowej obróbki sygnału. Zatem rada cyfrowego amatora: odblokuj się
    mistrzu; na czas wprawek przestań szanować klatki (dopiero później można
    do tego wrócić) i staraj się zrozumieć technologiczną odmienność cyfry. ;-)

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ladakhNAwp.pl

  • 8. Data: 2009-08-03 16:41:36
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

  • 9. Data: 2009-08-03 17:31:09
    Od: Rob <t...@b...pl>

    _rK_ pisze:

    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Brzydkie, analogiem robisz ładniejsze.
    Rob.

  • 10. Data: 2009-08-03 18:05:00
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    _rK_ wrote:
> [...]
    > nie skasowalem:
    >
    > http://robertkresa.com/iNC01.html
    >
    > Oczywiscie opinie wszelkie mile widziane.

    Jak na temat, który sobie wybrałeś to świetnie.
    Niektóre kadry do mnie nie trafiają, ale mało kto fotografuje pod słońce,
    a jeśli to najczęściej nie wychodzi z tego nic dobrego.
    Tobie wyszło, poza małymi może wyjątkami.

    d.