  • 1. Data: 2009-08-04 08:30:32
    Temat: Nowy ficzer
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 2. Data: 2009-08-04 08:37:26
    Temat: Re: Nowy ficzer
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    _rK_ pisze:

    > W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    > A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.

    "Jasność" projektora to całe 10 lumenów. Maksymalnie.

  • 3. Data: 2009-08-04 11:49:12
    Od: Kell a <k...@n...com>

    _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał(a):

    >W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    >http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    >A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.

    Ciekawym jakosci tego rzucanego obrazu....

  • 4. Data: 2009-08-04 16:20:29
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:h58s1d$5ni$1@inews.gazeta.pl...

    > "Jasność" projektora to całe 10 lumenów. Maksymalnie.

    Tak, kawę jeszcze powinien parzyć. Może wtedy ktoś byłby zadowolony.

  • 5. Data: 2009-08-04 19:07:01
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    _rK_ wrote:
    > W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    > A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.

    Takie bajery są od dawna :)
    :)
    http://www.youtube.com/watch?v=syQsoK1kDoQ

    d.

  • 6. Data: 2009-08-04 19:32:06
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał:

    >W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    > A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.
    >[...]

    O slajdach w rozdzielczości VGA to ja już daaawno zapomniałem - chyba gdy
    zmieniałem przed laty Druha na Smienę (Druh to był wprawdzie średni format,
    ale jakość zastosowanej optyki powodowała, że zdjęcia ze Smieny lepsze
    wychodziły).
    Poza tym mam wrażenie, ze trzeba by opracować źródła światła o znacznie
    wyższej niż znane obecnie sprawności aby dało się z akumulatorka aparatu
    zasilić projektor wyświetlający coś na większym ekranie z rozsądną
    jaskrawością przez czas dłuższy niż kilka minut.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2009-08-04 20:56:05
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "awygo" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, kawę jeszcze powinien parzyć. Może wtedy ktoś byłby zadowolony.

    Nie patrzcie z perspektywy home/pro fotocykaczy, ale np. z perspekt. kilku
    panow, ogladajaych w konferencyjnej przy kawce przypadkowo-przejazdem-
    zrobiona fotkę jakiegos terenu, w ktory mozna wpakowac sporo zer po
    cyferce.

    Ostrosc kamyczka, czy jaja komara nie beda zapewne glownym tematem rozmow.

    pozdro
    elm

  • 8. Data: 2009-08-04 21:19:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    awygo pisze:

    > Tak, kawę jeszcze powinien parzyć. Może wtedy ktoś byłby zadowolony.

    Moim zdaniem powinien po wrzuceniu do kufla z piwem zacząć je chłodzić ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-08-04 21:39:36
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
    >W koncu bedzie mozna zapomniec o slajdach:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9320
    > A mowili wszyscy, ze brak kreatywnosci.

    Bardzo byłoby fikuśnie, gdyby rzucał obraz na ścianę przez obiektyw
    zdjęciowy :)

    zdrówka, PW

  • 10. Data: 2009-08-05 00:30:40
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Bardzo byłoby fikuśnie, gdyby rzucał obraz na ścianę przez obiektyw
    > zdjęciowy :)
    >
    > zdrówka, PW

    Swietny pomysl, w miejsce matrycy glownej wjezdza ekranik LCD podswietlony
    mocnymi diodami;)
    Do zrealizowania...